Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

Ο.Φ.Α.Ε - Κάθοδος των αυτοκινητιστών σε απεργία διαρκείας

Απόφαση της Γεν.Συνέλευσης της ΟΦΑΕ για κάθοδο σε απεργία διαρκείας αρχής γενομένης από 4/2/2016 

Η Ο.Φ.Α.Ε. πραγματοποίησε έκτακτη Γενική Συνέλευση στην Θεσσαλονίκη, την Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016 και τα μέλη της αποφάσισαν ομόφωνα την κάθοδο του κλάδου των αυτοκινητιστών που εκπροσωπεί σε απεργία διαρκείας αρχής γενομένης από την ημέρα της πανεργατικής απεργίας 4/2/2016 και σε συντονισμό με τους αγρότες, επαγγελματίες, εργαζόμενους και όλους όσους μετέχουν στην κινητοποίηση ενάντια στο ασφαλιστικό νομοσχέδιο.

Όπως και σε πρόσφατο δελτίο τύπου μας εξηγούσαμε, είναι προφανές πως η κυβέρνηση φτιάχνοντας σχέδια επί χάρτου που δεν έχουν την παραμικρή σχέση με την σημερινή οικονομική πραγματικότητα, επιβάλλει ασφαλιστικές εισφορές που ξεπερνούν το 38% του ετήσιου εισοδήματός μας. Αν υπολογίσει κανείς και το φόρο με συντελεστή 29%, και 33%, καθώς και την προκαταβολή φόρου επομένου έτους 100%, το τέλος επιτηδεύματος 650 € η Πολιτεία επιχειρεί να μας υποχρεώσει να επιβιώσουμε με ένα ποσοστό που είναι λιγότερο και από το 10% του εισοδήματος που παράγουμε με σκληρή καθημερινή εργασία. Με το ποσό αυτό καλούμαστε να ζήσουμε εμείς και οι οικογένειές μας, αλλά και κάποιοι από εμάς να προσφέρουμε εργασία σε συναδέλφους μας και να συμβάλουμε στην ανάπτυξη της χώρας μας. Συνεπώς το ασφαλιστικό νομοσχέδιο βρίσκεται εκτός οικονομικοκοινωνικής πραγματικότητας.

Εκτός του ασφαλιστικού οι αυτοκινητιστές απεργούν και για τη θέσπιση σειράς μέτρων για την προστασία τους από τον αθέμιτο ανταγωνισμό και την παράνομη μεταφορά, προβλήματα συνδεόμενα άρρηκτα με την κατάρρευση των ασφαλιστικών ταμείων. Χρόνια ολόκληρα ο χώρος μας διαμαρτύρεται σε όλες τις κυβερνήσεις που πέρασαν από τη χώρα για την λεηλασία που υφίσταται από τον αθέμιτο ανταγωνισμό μεταφορικών εταιριών, συχνά Ελληνικών συμφερόντων που εδρεύουν τυπικά στον «φορολογικό παράδεισο» της Βουλγαρίας, της Κύπρου, και τρίτων χωρών, για την ελλιπή φορολόγηση και υποχρέωση καταβολής ασφαλιστικών εισφορών των εταιριών αυτών προς ζημιά του Ελληνικού Δημοσίου και των ασφαλιστικών ταμείων. Η απάντηση όλων ήταν έχετε δίκιο, θα το δούμε», αλλά κανείς δεν έκανε τίποτα. Αντίθετα η φορολογική μεταχείριση των επιχειρήσεων αυτών επιβράβευε τις επιλογές τους, ζημίωνε το Δημόσιο και τα ασφαλιστικά ταμεία ενθάρρυνε τη φυγή κεφαλαίων και ευνοούσε την παράνομη μεταφορά, την υποβάθμιση των Ελλήνων αυτοκινητιστών και οδηγών και την υφαρπαγή του έργου τους. Και όλα αυτά σε περίοδο οξύτατης οικονομικής και κοινωνικής κρίσης.


Αιτήματα συνεπώς της απεργίας μας είναι :

- Άμεση απόσυρση του ασφαλιστικού νομοσχεδίου και έναρξη ουσιαστικών διαβουλεύσεων και διαλόγου με τους φορείς των ασφαλισμένων.

- Η εφαρμογή του άρθ. 21 του Ν.4321/2015

- Η δημιουργία Μικτών Κλιμακίων Ελέγχου για την πάταξη της παράνομης μεταφοράς

- Η κατάργηση των τριγωνικών αδειών τρίτων χωρών, και η σημαντική μείωση των διμερών αδειών ανάλογα με τον όγκο μεταφοράς καθώς και η σημαντική μείωση των αδειών ΕΔΥΜ.

Αθήνα, 1 Φεβρουαρίου 2016