Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2015

Ευχαριστήρια ανακοίνωση του Πασχάλη Τερζή προς τον πρώην προπονητή του...

Ήρθε λοιπόν η μέρα που μετά από πέντε ολόκληρα χρόνια αλλάζω προπονητή.Πέντε χρόνια γεμάτα συναισθήματα κάποιες φορές όμορφα και
κάποιες φορές άσχημα. 
Πραγματικά ότι και να πεις για αυτόν τον προπονητή είναι λίγο,γιατί πάνω απ'όλα είναι άνθρωπος και μετά σωστός προπονητής.
Δε μου έμαθε μόνο πως να τρέχω και να κάνω ασκήσεις, με έκανε να αγαπήσω το στίβο. 
Είναι ο πρώτος προπονητής μου, αυτός που με ανέλαβε από το μηδέν και με έφερε σε ένα υψηλό επίπεδο. 
Είναι αυτός που ήταν πάντα δίπλα μου σε όλους τους αγώνες με ένα χρονόμετρο στο χέρι και μια χαρακτηριστική φωνή που μόνο αυτήν άκουγα σε κάθε κούρσα. Δεν υπάρχουν πολλοί προπονητές στίβου σαν τον κυρ Γιάννη,πόσο μάλλον άνθρωποι. Θέλω να τον ευχαριστήσω μέσα από τη καρδιά μου για όλα αυτά που μου πρόσφερε και μου έμαθε. 
Ήταν επιλογή και των δυο μας για μια αλλαγή.
Όταν ο ίδιος προτείνει τον αθλητή του να πάει σε έναν άλλο προπονητή γιατί θα του προσφέρει περισσότερα, δείχνει πόσο ανοιχτόμυαλος είναι και πως τον ενδιαφέρει το καλό του αθλητή και όχι η προσωπική του ανάδειξη.
Είναι ένας προπονητής που πρώτο μέλημα είναι να σε κάνει σωστό άνθρωπο και μετά αθλητή.


Είναι ο Γιάννης Παπαργυρίου ή για τους αθλητές του, ο Κυρ' Γιάννης.



Πασχάλης Τερζής. 
Αιγίνιο (Αθλητής Στίβου)