«θεματικό άξονα» ευρύτερου μαθησιακού/ συμπεριφορικού πεδίου που υλοποιείται βιωματικά μέσα από το Σχολικό Αθλητισμό καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους. Το 2016 είναι έτος διεξαγωγής Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων, ο θεματικός άξονας του σχολικού έτους 2015-2016 είναι «Σχολικός Αθλητισμός – Συμμετέχω και μαθαίνω τα Ολυμπιακά Ιδεώδη μέσα από τα Ολυμπιακά και τα Παραολυμπιακά Αθλήματα».
Την 2η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015, στο 2ο Δημοτικό σχολείο Κολινδρού διεξήχθηκαν ενδοσχολικές αθλητικές (γνωριμία με παραολυμπιακά και ολυμπιακά αθλήματα) αλλά και διάφορες παράλληλες δραστηριότητες (ομιλίες, προβολή σχετικών βίντεο) που επέλεξε ο Σύλλογος Διδασκόντων, σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής Παπαδημητρίου Κων/νο. Η προσέγγιση του ανωτέρω θεματικού άξονα στόχευε στην ανάδειξη βιωματικά μέσω των αθλητικών δράσεων αλλά και των παράλληλων εκδηλώσεων του εύρους των Ολυμπιακών Αξιών που διαπερνούν τόσο τα Ολυμπιακά, όσο και τα Παραολυμπιακά αθλήματα (αξία της συμμετοχής, ίσες ευκαιρίες χωρίς διακρίσεις, «ευ αγωνίζεσθαι», Ολυμπιακή Εκεχειρία κλπ.).
Βασική επιδίωξη του σχολικού αθλητισμού και της συγκεκριμένης δράσης στα σχολεία της χώρας, είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες που συμμετέχουν, να αποκομίζουν από τα ιδιαίτερα στοιχεία της ευρύτερης Παιδείας, που ο Αθλητισμός μπορεί να προσφέρει μέσω της συμμετοχής, της προσπάθειας, του συναγωνισμού και της προσωπικής υπέρβασης.