πρόβλημα της εισιτηριοδιαφυγής έχει ως συνέπεια την οικονομική απώλεια 15 με 20 εκατομμυρίων ευρώ το χρόνο για τον Οργανισμό.
"Σύμφωνα με μελέτη που είχαμε αναθέσει στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, η εισφοροδιαφυγή αφορά το να μην εκδίδει κάποιος εισιτήριο αλλά και περιπτώσεις κατά τις οποίες ένας επιβάτης δίνει το εισιτήριό του σε κάποιον άλλο, σβήνει την πρώτη ακύρωση ή κάνει πολλές μετεπιβιβάσεις με ένα μόνο εισιτήριο μετεπιβίβασης" αναφέρει ο κ. Στεφανίδης.
Από την ερχόμενη Δευτέρα θα γίνει γνωστό πότε θα υπογραφεί η σχετική σύμβαση. Πάντως, οι έλεγχοι θα ξεκινήσουν πιλοτικά με τριάντα περίπου άτομα και από τις γραμμές 2,3,10 και 31 που εμφανίζουν τη μεγαλύτερη πληρότητα, με ποσοστά από 40% και πάνω.