Τρίτη 28 Απριλίου 2015

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΙΑΝΙΔΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΤΟΝΟΜΑΖΕΙ ΩΣ ΤΟΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ...

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ ΣΙΑΝΙΔΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΚΗΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΤΟΝΟΜΑΖΕΙ ΩΣ ΤΟΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ

Ως Δημοτικός Σύμβουλος με την παράταξη του Παναγιώτη Καζά, θα ήθελα να αναφέρω, ότι ουδεμία υπόσταση έχουν τα σχόλια που αναφέρονται στο δημοσίευμα της «Πιερικής», οπού με κατονομάζει ως Υποψήφιο Δήμαρχο Πύδνας –Κολινδρού στις ερχόμενες εκλογές.

Στο μόνο που θα ήθελα να αναφερθώ, είναι ότι δεν έχω κάνει απολύτως κανένα πολιτικό μελλοντικό σχέδιο, το οποίο να αποβλέπει στην δημιουργία πολιτικής παράταξης με σκοπό την διεκδίκηση της Δημαρχίας του Δήμου Πύδνας-Κολινδρού.

Από την θέση και μόνο του Δημοτικού Συμβούλου, προσπαθώ να υπηρετώ τον τόπο μου και να εκπροσωπώ τους συνδημότες μου με οποιονδήποτε τρόπο, ακόμη και αν αυτός υπόκειται στην πλευρά της αντιπολίτευσης.


Θα συνεχίσω να πορεύομαι με τις δικές μου πολιτικές αξίες, σύμφωνα με τις οποίες βρέθηκα σε αυτή την θέση και που έως τώρα δεν πρόδωσα ποτέ και για κανένα λόγο και όπως έχω αποδείξει στο παρελθόν αν χρειαστεί θα αποχωρήσω και από αυτήν την θέση αν οι δικές μου απόψεις έρθουν σε κόντρα με την υπάρχουσα τοπική αρχή, πάντα όμως με γνώμονα το δίκαιο και το καλό τον συνδημοτών μου.