Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

Κάλεσμα της Άννας Μάνη-Παπαδημητρίου προς τους πολίτες της Πιερίας

Συμπολίτισσες και συμπολίτες, φίλες και φίλοι

Επικοινωνώ μαζί σας, λίγες μέρες πριν από τις κρισιμότερες εκλογές στη
μεταπολιτευτική ιστορία της χώρας μας, με βαθύ σεβασμό στην προσωπικότητα και την κρίση σας. Πιστεύω πως όλη την προηγούμενη δύσκολη περίοδο στάθηκα ως βουλευτής με συνέπεια και εντιμότητα και με αίσθηση των ιστορικών στιγμών που διανύει η πατρίδα μας. Έτσι και στο μέλλον θα συνεχίσω να αγωνίζομαι με όλες τις δυνάμεις μου για να συνεισφέρω στον τόπο μου.

Με κεντρικό μου σύνθημα «πάντα υπεύθυνα δίπλα σας», με πυξίδα το όραμα της Νέας Δημοκρατίας να σιγουρέψουμε τη χώρα μέσα στην ευρωπαϊκή οικογένεια, να την ανασυγκροτήσουμε και να την αναγεννήσουμε από τις βαθιές πληγές της κρίσης, θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου για τη σύγχρονη Ελλάδα, για την Ελλάδα του μέλλοντος.

Όλοι έχουμε δικαίωμα στο όνειρο και σ’ ένα καλύτερο, δημιουργικό αύριο που μας αξίζει. Γι’ αυτό ζητώ τη συστράτευση και τη στήριξή σας στον αγώνα μου αυτόν, που τον θεωρώ κοινή μας υπόθεση. Σας διαβεβαιώνω ότι δε θα διαψεύσω την εμπιστοσύνη σας και δεσμεύομαι πως σε αυτή την κοινή μας πορεία θα καταβάλλω όλες μου τις δυνάμεις. Προσδοκώντας στην ανανέωση της εμπιστοσύνης στο πρόσωπό μου, σας εγγυώμαι ότι θα συνεχίσω τον αγώνα, με συνέπεια και ζήλο, με αγάπη για την πατρίδα, την κοινωνία μας και τους συμπολίτες μου.

Γι’ αυτό και ζητώ από τον καθένα ξεχωριστά τη στήριξή του. 
    Σας ευχαριστώ.

Άννα Μάνη – Παπαδημητρίου
Υποψήφια βουλευτής Πιερίας

Νέας Δημοκρατίας