Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Καλαϊτζής Δημήτρης - Στήριξη στην υποψηφιότητα του Μανώλη Κοσμαδάκη ώς Αντιπεριφερειάρχη Πιερίας, με το Συνδυασμό του Μάρκου Μπόλαρη

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον αποστολέα του μηνύματος.... Καλαϊτζή Δημήτρη
Λίγες ημέρες πρίν τις εκλογές θεώρησα υποχρέωσή μου να δηλώσω δημοσίως την αμέριστη στήριξή μου στην υποψηφιότητα του Μανώλη Κοσμαδάκη ως υποψήφιου
Αντιπεριφερειάρχη με το συνδυασμό του Μάρκου Μπόλαρη στις Περιφερειακές Εκλογές.

Ο Μάρκος Μπόλαρης του οποίου την αξία και ηθική γνωρίζει όλη η Ελλάδα, με τίμησε με την προηγηθείσα επίσημη πρότασή του να είμαι υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας, στην οποία, λόγω επαγγελματικών, οικογενειακών και προσωπικών εμποδίων,  δέν μπόρεσα  να απαντήσω θετικά και να είμαι σε αυτή τη θέση υποψηφίου Αντιπεριφερειάρχη.
Στη συνέχεια ακολούθησε η αξιολογότερη ίσως και απο εμένα  υποψηφιότητα του Μανώλη Κοσμαδάκη.
Ο Μανώλης Κοσμάδάκης  δέν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, αφού αποτελεί πρότυπο εργασιομανή, πρακτικού ανθρώπου, τεχνοκράτη οικονομολόγου, με ιδιαίτερες ικανότητες στη διοίκηση, με ιδιαίτερο και αναμφισβήτητο κώδικα ηθικής. Το έχει αποδείξει άλλωστε ως Διοικητής του ΨΝΠΟ.
Είναι εύλογο , λοιπόν να στηρίζω αυτό τον συνδυασμό και δημοσίως εύχομαι καλή επιτυχία, πιστεύω δέ ότι αξίζει της στήριξης του λαού της Πιερίας.

Καλαϊτζής Δημήτρης
Δικηγόρος