Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

Παναγιώτης Φιλ. Τριανταφυλλίδης: Θέλω να δουλέψω για την Κατερίνη

Είμαι νέος άνθρωπος, με συμμετοχή στα κοινά. Δεν έχω κουράσει. Δεν έχω κουραστεί. Δε συμπληρώνω θέσεις σε ψηφοδέλτια. Δεν θα αποτελέσω στα 33 μου το ανάχωμα της
ανανέωσης σε ένα ήδη φθαρμένο συνδυασμό. Δεν ξεπουλάω το όραμά μου για να εκλεγούν ξανά οι ίδιοι δεινόσαυροι της τοπικής αυτοδιοίκησης. Δεν είμαι εγώ ο υπόλογος για το παράνομο κυνοκομείο. Δε ζητάω να εκλεγώ για να έρθω με απόσπαση στην πόλη μου. Θέλω να δουλέψω για την Κατερίνη. Νέα μυαλά, φρέσκος αέρας. Δεν απέκτησα άποψη και φαντασία προεκλογικά. Δε φοράω ψεύτικα χαμόγελα για να βγαίνω φωτογραφίες. Δεν είμαι εγώ αυτός που μοιράζω χρήματα σε συγγενείς με απευθείας αναθέσεις. Δεν είμαι εγώ αυτός που με υπερτιμολογήσεις υπηρεσιών βοηθάω φίλους και συγγενείς. Εγώ όπως κι εσύ επιθυμώ έναν "Άλλο Δρόμο" για το Δήμο Κατερίνης. Ζητάω την ψήφο σου, έχοντας άποψη και διατηρώντας την αξιοπρέπειά μου.

Παναγιώτης Φιλ. Τριανταφυλλίδης 
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος 
"Άλλος Δρόμος Για το Δήμο Κατερίνης"