Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

ΔΗΛΩΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον αποστολέα του μηνύματος.... ΔΗΜΟ ΠΥΔΝΑΣ - ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ
ΔΗΜΟΣ ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ                       Αιγίνιο 15-1-2014

ΔΗΛΩΣΗ

Καθίσταται γνωστό για ακόμη μια φορά ότι στις επικείμενες Δημοτικές εκλογές δεν είμαι υποψήφιος Δήμαρχος του Δήμου Πύδνας Κολινδρού.
Ευχαριστώ όλους τους συνδημότες μου για την κατανόηση και την εμπιστοσύνη
τους στην δύσκολη αυτή χρονική περίοδο της Δημοτικής Αρχής.
Επίσης, τους αιρετούς συναδέρφους μου, τους υπηρεσιακούς παράγοντες μόνιμους αλλά και εποχικούς, την Νομική Υπηρεσία του Δήμου, καθώς και τα ΜΜΕ.
Τις θερμότερες ευχαριστίες μου σ’ όλους τους αιρετούς και υπηρεσιακούς παράγοντες εντός και εκτός Νομού που με βοήθησαν στο δύσκολο έργο μου.

Τέλος, εύχομαι στους υποψήφιους Δημάρχους, Δημοτικούς και Τοπικούς Συμβούλους Καλή Επιτυχία και Καλό Αγώνα



Ευάγγελος Γ. Πολύζος