Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

ΑΛΧΑΖΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ : Όταν ο ΟΓΑ χρωστάει τότε ξεχνάει ! ! !

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον αποστολέα του μηνύματος.... ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ ΑΛΧΑΖΙΔΗ
Σχετικά με την επιστολή του Γιώργου Φυδάνογλου«Η διευκόλυνση του Πολίτη στο επίκεντρο του Διοικητή του ΟΓΑ κ. Ξ. Βεργίνη».

Αγαπητέ φίλε Γιώργο Φυδάνογλου χωρίς να θέλω να απαξιώσω το έργο σου ως ανταποκριτή του ΟΓΑ το οποίο κατά γενική ομολογία κάνεις με τον καλύτερο τρόπο  θα διαφωνήσω κάθετα την επιστολή σου και κυρίως αυτά που περιγράφεις γιατί  εγώ επί του πρακτέου διαπιστώνω άλλα πράγματα...


Μπορώ να καταλάβω τους λόγους για τους οποίους δημοσιοποιήθηκε εκ μέρους σου αυτή η επιστολή αλλά νομίζω πως δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και πιστεύω πως μαζί μου θα συμφωνούν πάρα πολύ συμπολίτες μας .

Μόλις σήμερα έμαθα από τον συνάδελφό σου ανταποκριτή του ΟΓΑ στο χωριό μου πως παρ' όλο που η γυναίκα μου έχει εξοφλήσει τις ασφαλιστικές της εισφορές προς τον οργανισμό δε έχει το δικαίωμα να με ασφαλίσει ως "έμμεσα" ασφαλιζόμενο μιας και από το καλοκαίρι του 2013 έχει διακοπή η δική μου ασφαλιστική κάλυψη από το ταμείο μου ΟΑΕΕ ..

Από το καλοκαίρι του 2013 είμαι ανασφάλιστος διότι η "πρόνοια" που απευθύνθηκα δεν με ασφάλιζε λόγο του ότι η σύζυγος μου μπορεί και έχει το δικαίωμα να με ασφαλίσει με την προϋπόθεση βέβαια να έχει εξοφλήσει τις ασφαλιστικές τις εισφορές κάτι που όλο αυτό το διάστημα δεν ήταν εφικτό μιας και από τις 21-10-2010 μέχρι και σήμερα είμαι μακροχρόνια άνεργος ..

Με μεγάλο κόπο και οικογενειακές στερήσεις ακόμα και από τα στοιχειώδη για την καθημερινότητα καταφέραμε να συγκεντρώσουμε αυτό το ποσόν ώστε να εξοφληθούν οι ασφαλιστικές εισφορές  και αυτοδίκαια ζήτησα να αποκτήσω το δικαίωμα μου να με ασφαλίσει η σύζυγος  ως "έμμεσα" ασφαλιζόμενο κάτι που δυστυχώς δεν είναι εφικτό όπως προανέφερα .
Και ξέρεις γιατί αγαπητέ φίλε Γιώργο ;

Γιατί αυτός για τον οποίο με τόσο κολακευτικά λόγια λόγια μιλάς στην επιστολή σου ο Διοικητής του Οργανισμού κ. Ξενοφώντας Βεργίνης φρόντισε να δώσει εντολή να μην γίνονται καινούργιες ασφαλίσεις μέχρι νεοτέρας παρ΄όλο που αυτό το δικαίωμα προκύπτει από την ισχύουσα νομοθεσία κάτι που σίγουρα γνωρίζεις και εσύ ως άμεσα εμπλεκόμενος με την ιδιότητα του ανταποκριτή .  

Όπως ενημερώθηκα σήμερα και μάλιστα από δύο συναδέλφους σου γιατί δεν σου κρύβω αυτό που άκουσα από τον πρώτο με ξένισε τόσο πολύ που ήθελα και μία δεύτερη γνώμη για να μπορέσω να το εμπεδώσω  "οι έχοντες ιατροφαρμακευτική κάλυψη μέχρι 31-12-2013 αυτό παρατείνετε μέχρι 28-2-2014" για τους υπολοίπους μέχρι νεοτέρας ενημέρωσης κάθε  ανανέωση - εγγραφή νέων δικαιούχων παγώνει .   
   
Θα σου υπενθυμίσω επίσης μία παλαιότερη ανάρτησή μου που έχει να κάνει με την περίπτωση επιστροφής ιατρικής δαπάνης της συζύγου μου από τον ΟΓΑ του ποσού των 100 ευρώ για την αγορά " Γυαλιά μυωπίας " τα οποία ακόμα και σήμερα που γράφω αυτό το κείμενο δεν έχουν πιστωθεί στον τραπεζικό της λογαριασμό.

Παρόμοιες περιπτώσεις υπάρχουν πάρα πολλές, παραθέτω παρακάτω το σχετικό δημοσίευμα με ημερομηνία δημοσίευσης 15-8-2013 και πιστεύοντας στο ακέραιο του χαρακτήρα σου πιστεύω πως θα αναθεωρήσεις αρκετά που έχουν σχέση με την επιστολή σου:

http://www.madatoforos.com/ενα-χρόνο-χρειάζεται-το-ογα-για-να-πληρ/   ΑΛΧΑΖΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ άεργος