Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

Ριμπερί: "Σε δεύτερη μοίρα η Χρυσή Μπάλα"

Πολλοί μίλησαν για αδικία, ενώ ο Τζιμπρίλ Σισέ του έδωσε συγχαρητήρια με αναφορά του στο «Twitter», για το γεγονός πως ήταν μέσα στην πρώτη τριάδα στη μονομαχία για την κατάκτηση της «Χρυσής Μπάλας»! Μιλάμε φυσικά για τον Φρανκ Ριμπερί ο οποίος μίλησε
για το γεγονός πως δεν κέρδισε την συγκεκριμένη κούπα, παρότι σάρωσε τα πάντα με τη Μπάγερν, αναφέροντας πως το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να κατακτήσει ξανά κούπες με τους Βαυαρούς και με την εθνική ομάδα.
Ο διεθνής άσος δεν παρουσιάστηκε δυσαρεστημένος, καθώς όπως δήλωσε, το τρόπαιο της «Χρυσής Μπάλας» δεν ήταν κάτι σημαντικό για τον ίδιο!
«Δεν είμαι ένας εγωιστής παίκτης και η Χρυσή Μπάλα δεν ήταν στόχος για εμένα», υπογράμμισε ο διεθνής άσος και συμπλήρωσε: «Θα προτιμούσα να κερδίσω τα πάντα ξανά με την Μπάγερν, αλλά και το Μουντιάλ. Αυτό είναι που πραγματικά μετράει. Φυσικά θα μου άρεσε να κερδίσω το βραβείο, αλλά τι άλλο θα έπρεπε να κάνω από το να κατακτήσω όλα τα τρόπαια με την Μπάγερν; Είμαι εντάξει με αυτό. Το να νικήσω την Χρυσή Μπάλα δεν είναι το πιο σημαντικό πράγμα για εμένα. Χαίρομαι που όλα είναι πίσω μας. Τώρα θέλω να κερδίσω όλα τα τρόπαια με την Μπάγερν, ακόμη μία φορά».
Πηγή pamesports.gr