2ο Συνέδριο της Ναυτεμπορικής για τα καταναλωτικά αγαθά και το λιανεμπόριο | |
| Mega Shifts - Mega Trends: Το νέο τοπίο στο λιανεμπόριο | |
| Πέμπτη, 26 Οκτωβρίου 2017 | Divani Caravel Hotel, Athens | #Nconferences | |
| | |
| Το παραδοσιακό λιανεμπόριο αναδιαμορφώνεται όχι μόνον εξαιτίας των τεχνολογικών αλλαγών και εξελίξεων, των νέων τάσεων και συνηθειών των καταναλωτών αλλά και από τις ιδιαίτερες συνθήκες που χαρακτηρίζουν το οικονομικό περιβάλλον μέσα στο οποίο αυτό λειτουργεί.
Το ηλεκτρονικό εμπόριο, η ευρεία χρήση των έξυπνων συσκευών ως διευκολυντών των καθημερινών εργασιών, οι απαιτήσεις ικανοποίησης, η ευρεία και ταχεία ενημέρωση αλλά και η βελτιστοποίηση της αγοραστικής εμπειρίας του καταναλωτή πλέον σε εξατομικευμένο επίπεδο, η ανάγκη του πολλαπλασιασμού των «καναλιών» επαφής με τον δυνητικό πελάτη, αλλά και ο ανταγωνισμός στο επίπεδο του «κάτι περισσότερο» που περιμένουν οι πελάτες για να γίνουν και να παραμείνουν πιστοί σε μια μάρκα ή ένα κατάστημα, είναι δεδομένα τα οποία διατρέχουν και επηρεάζουν σε όλα τα επίπεδα όχι μόνο τον κλάδο του λιανεμπορίου αλλά και τα καταναλωτικά προϊόντα στη διαδικασία σχεδιασμού, παραγωγής και marketing. Ειδικότερα δε για τη χώρα μας, η οποία διέρχεται το 8ο έτος οικονομικής κρίσης και προγραμμάτων προσαρμογής, η ανάγκη προσαρμογής του κλάδου στα νέα δεδομένα είναι ιδιαίτερα επιτακτική.
Το 2o συνέδριο της Ναυτεμπορικής για τα καταναλωτικά αγαθά και το λιανεμπόριο με τον τίτλο «Mega Shifts – Mega Trends: Το νέο τοπίο στο λιανεμπόριο», το οποίο θα διεξαχθεί την Πέμπτη 26 Οκτωβρίου 2017, στο ξενοδοχείο Divani Caravel (Αθήνα) αποσκοπεί στο να δώσει το πλαίσιο εντός του οποίου ο κλάδος του λιανεμπορίου σήμερα δραστηριοποιείται και να περιγράψει την νέα πραγματικότητα η οποία σταδιακά «εγκαθίσταται» στον κλάδο. Θα δώσει δε την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να ενημερωθούν δια ζώσης από τους «παίκτες» της αγοράς για το που οδεύει ο κλάδος και να συνομιλήσουν μαζί τους για τα θέματα που τους αφορούν.
Η βασική θεματολογία του συνεδρίου αναπτύσσεται σε τρεις ενότητες:
Ενότητα 1: Ο «νέος» πελάτης - Διασυνδεδεμένοι πελάτες, Σύμπλεξη (Engagement) και η εμπειρία του καταναλωτή
Ενότητα 2: Η αλυσίδα αξίας στο λιανεμπόριο
Ενότητα 3: Ο ρόλος των παραγωγών και των προμηθευτών ταχέως κινούμενων καταναλωτικών αγαθών στη νέα εποχή του λιανεμπορίου
Ενότητα 4: Το νέο τεχνολογικό τοπίο και η σημασία του για το λιανεμπόριο
| |
| | |
| | |
| Ομιλητές* | |
| | |
| Δημήτρης Παπαδημητρίου Υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης
Ντόρα Μπακογιάννη Βουλευτής Α’ Αθηνών, Τομεάρχης Οικονομίας και Ανάπτυξης ΝΔ
Ανδρέας Αθανασόπουλος Αντιπρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, Dixons South-East Europe Α.Ε.B.E. (ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ)
Απόστολος Αϊβαλής Managing Partner, AIVAL.COM
Γεώργιος Γιαννίτσης Πρόεδρος, Γιαννίτσης Group, Πρόεδρος, Σύνδεσμος Βιομηχανιών ΒΙ.ΠΕ. Λαμίας
Βασίλης Κορκίδης Πρόεδρος, Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) Πρόεδρος, Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήτριο Πειραιώς (ΕΒΕΠ)
Μαρίκα Λάμπρου Managing Director, Β. ΚΑΥΚΑΣ ΑΕ
Σπύρος Ξένος Αντιπρόεδρος Δ.Σ. – CFO, MEDIA SATURN HELLAS
Αριστοτέλης Παντελιάδης Διευθύνων Σύμβουλος, ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ
Απόστολος Πεταλάς Διευθύνων Σύμβουλος, Fourlis A.E. Συμμετοχών
Νικόλαος Πρέζας Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing Επιβατηγών Αυτοκινήτων, Mercedes-Benz Hellas
Γιάννης Σελαλμαζίδης CEO, Praktiker
Μαριέλλα Τόμας Γενική Διευθύντρια Ανατολικής Μεσογείου, Stanley Black & Decker
Μιχάλης Τσαούτος Γενικός Διευθυντής, ΕΨΑ A.E.
Μιχάλης Τσικνάκης Managing Director, Cosmos Sports
Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη eCommerce Coordinator ELTRUN, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
*Με αλφαβητική σειρά
| |
| | |
| | |
| | |
| Πέμπτη, 26 Οκτωβρίου 2017 | |
| στο Divani Caravel Hotel, Athens | |
| | |
|