Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2016

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΕΙΑ 2016: Πτυχές και ορίζοντες της επιστήμης της αρχαιολογίας

 «ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΕΙΑ 2016»
Δήμος Κατερίνης – Οργανισμός Πολιτισμού (ΟΠΠΑΠ)
Υπό την αιγίδα της Ιεράς Μητροπόλεως Κίτρους, Κατερίνης & Πλαταμώνος
 ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΕΙΑ 2016: Πτυχές και ορίζοντες της επιστήμης της αρχαιολογίας


Διάλεξη από την αρχαιολόγο – ειδική ερευνήτρια της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Ευαγγελία Βούλγαρη



Πτυχές και εκφάνσεις της ταυτότητας της επιστήμης της αρχαιολογίας, όπως αυτή παρουσιάζεται στα σχολικά εγχειρίδια, στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, αλλά και όπως διαμορφώνεται στην πράξη, μέσα από την καθημερινή εργασία του επιστήμονα αρχαιολόγου, βρέθηκαν στο επίκεντρο της ενταγμένης στα «ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΕΙΑ 2016» διάλεξης με θέμα: «Αρχαιολογία και κοινό».

Την ομιλία πραγματοποίησε η αρχαιολόγος και ειδική ερευνήτρια της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Ευαγγελία Βούλγαρη, την Παρασκευή 02 Δεκεμβρίου στο Πνευματικό Κέντρο, ενώ την εκδήλωση συνδιοργάνωσαν ο Οργανισμός Πολιτισμού (Ο.Π.Π.Α.Π.) του Δήμου και η  Μορφωτική Ένωση Καταφυγιωτών Κατερίνης.


Χαιρετισμό εκ μέρους των διοργανωτών απηύθυνε ο πρόεδρος της Μορφωτικής Ένωσης Καταφυγιωτών Κατερίνης και μέλος του Δ.Σ. του Οργανισμού Πολιτισμού (Ο.Π.Π.Α.Π), Γεώργιος Καραλέκας, ο οποίος τόνισε μεταξύ άλλων: «Προσπαθούμε μέσα από αυτές τις δράσεις να ευαισθητοποιήσουμε τους νεαρούς μαθητές, για διάφορα επαγγέλματα, προκειμένου να τα γνωρίσουν όπως πραγματικά είναι. Έτσι τους δίνεται η δυνατότητα να σχεδιάσουν το μέλλον τους σε στέρεες βάσεις και να μπορέσουν να ονειρευτούν για το αύριο χωρίς αμφιβολίες. Σήμερα θα ακούσουμε μία αρχαιολόγο- ερευνήτρια,  η οποία έχεις πάθος με την επιστήμη της. Για εμάς αυτό είναι το ζητούμενο. Την επιστήμη την οποία  θα σπουδάσετε να τη σπουδάσετε επειδή το διαλέξατε κι όχι επειδή έτυχε. Γιατί μόνο έτσι θα είστε και επιτυχημένοι αλλά κυρίως ευτυχισμένοι στο μέλλον».


Στον επίλογο της εκδήλωσης και αφού προηγήθηκε μία εμπεριστατωμένη ομιλία, η κα Βούλγαρη απάντησε διεξοδικά σε ερωτήσεις των νεαρών μαθητών, γύρω από τους ορίζοντες και τις δυνατότητες που τους παρέχει η εν λόγω επιστήμη.