Δευτέρα 1 Αυγούστου 2016

Διαφορετικά τα στοιχεία των ΓΕΜΗ και ΥΠΟΙΚ για τα λουκέτα

Τους λόγους που οφείλεται η διαφορά σε ότι αφορά τον αριθμό των λουκέτων μεταξύ των στοιχείων του ΓΕΜΗ και της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και
Προστασίας του Καταναλωτή του υπουργείου Οικονομικών καταγράφει σε ανακοίνωσή του το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς.

Όπως σημειώνει μάλιστα ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου κ Βασίλης Κορκίδης, το θέμα με τα στοιχεία χρήζει ανάλυσης ώστε να εξαχθούν συμπεράσματα, ωστόσο επισημαίνει ότι το μεγάλο πρόβλημα δεν είναι η διαφορά στον αριθμό των λουκέτων, αλλά το γεγονός ότι κάθε χρόνο δημιουργούνται όλο και λιγότερες νέες επιχειρήσεις στην ελληνική αγορά.
Σύμφωνα με τον ίδιο, από τις 20.000 νέες επιχειρήσεις το α΄ εξάμηνο του 2014, πέρυσι ιδρύθηκαν 18.000 και φέτος 15.600, κάτι που -όπως επισημαίνει- δεν μπορεί να αμφισβητηθεί από κανέναν. Όπως εξηγεί, αυτό είναι αποτέλεσμα ενός ασταθούς και φορολογικά εχθρικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος, αφού οι επιχειρηματίες δεν έχουν πλέον συνέταιρο το κράτος, αλλά το κράτος έχει «μικροσυνεταίρους» τους μικρομεσαίους της αγοράς.
Ειδικότερα, σε ότι αφορά τα στοιχεία του Γ.Ε.ΜΗ., το ΕΒΕΠ ενημερώνει ότι η εγγραφή στο Γ.Ε.ΜΗ. διαφέρει από τη σύσταση και λειτουργία μιας νέας επιχείρησης, καθώς επίσης και η διαγραφή, από τη λύση μιας παλιάς εταιρίας ή την παύση λειτουργίας μιας υφιστάμενης επιχείρησης, καθώς και κάθε μεταβολή στα Μητρώα των Επιμελητηρίων για τους παρακάτω ειδικούς λόγους:
• Αλλαγή Νομικής μορφής της επιχείρησης από προσωπική σε κεφαλαιουχική
• Αλλαγή έδρας ή επωνυμίας με διατήρηση Α.Φ.Μ.
• Συγχώνευση ή εξαγορά
• Εγγραφή Υποκαταστημάτων
• Ίδρυση επιχειρήσεων μέσω Υ.Μ.Σ.
• Αναδρομικές διαγραφές από Μητρώα Επιμελητηρίων
• Εγκλωβισμός ανάμεσα σε ΤΑΧΙS και Γ.Ε.ΜΗ. ανενεργών επιχειρήσεων
• Μετάπτωση ατομικών επιχειρήσεων στο Γ.Ε.ΜΗ.
• Εγγραφή σε πραγματικό χρόνο και διαγραφή σε μεταγενέστερο
Αυτοί είναι κυρίως, κάποιοι από τους λόγους που προκύπτει διαφορά στη σύγκριση, ανάμεσα στα στοιχεία για τις εγγραφές και τις διαγραφές επιχειρήσεων, που δημοσίευσε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, από εκείνα του Γενικού Εμπορικού Μητρώου (Γ.Ε.ΜΗ.,) που περιλαμβάνει η βάση δεδομένων και είναι προσβάσιμα στην ιστοσελίδα του.

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ