Κυριακή 3 Ιουλίου 2016

Απαγορεύεται να πάει κανείς στο λιμάνι της Μεθώνης ????

Άκουσον άκουσον…..
Προφανώς πρέπει να ενοχλώ πολλούς … είτε με αυτά που γράφω, είτε με αυτά που λέω...
είτε ακόμη με τις φωτογραφίες που ανεβάζω !!!!
Τι να κάνουμε, δεν πρόκειται να αλλάξω τώρα…Θα συνεχίσω να λέω και να γράφω και να φωτογραφίσω ότι μου αρέσει ότι με πειράζει και ότι μ’ ενοχλεί !!!
Στο κάτω κάτω έχουμε (ακόμα) δημοκρατία και ελευθερία λόγου ( ή κάνω λάθος και δεν το ξέρω ??)
Το ίδιο ισχύει για όλους… Που σημαίνει ότι και οι άλλοι έχουν το δικαίωμα να πουν ότι θέλουν αρκεί να μην κατηγορήσουν και να μη λένε κάτι που δεν υφίσταται για κάποιον άλλον χωρίς να έχει αποδείξεις …. Αλλιώς αυτό λέγεται συκοφαντία και τιμωρείται ποινικά !!!
Πρόσφατα κατά την διάρκεια μιας εκδήλωσης μου ρώτησε ευγενικά ένα μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου αν εγώ ήμουν αυτή η κοπέλα που πήγε πριν ένα μήνα περίπου στο λιμάνι της Μεθώνης για να τραβήξω φωτογραφίες τα μύδια, τα μυδοτροφικά καράβια και τις βρομιές που αφήνουν στο λιμάνι. Από ότι κατάλαβα κάποιος του παραπονέθηκε για τις φωτογραφίες που ανεβάζω κατά καιρούς και του ζήτησε να κάνει κάτι ή να μου πει κάτι για να σταματήσω.
Πρώτον : Δεν ήξερα ότι απαγορεύεται να πάει κανείς στο λιμάνι (καινούριο φρούτο είναι τούτο ??)
Δεύτερον : Το βρίσκω απαράδεκτο να πιάσεις τρίτον και να μη τολμήσεις να μου μιλήσεις την ώρα που με βλέπει
Τρίτον : Κατηγορούν τον Δήμο που δεν μαζεύει την βρομιά που προκαλούν τα ίδια τα μυδοτροφεία αλλά δεν τους ενοχλεί τα πλαστικά και τα βαρέλια που πετάνε στην θάλασσα και καταλήγουν στις παραλίες ???
Τέταρτον : Πριν κατηγορήσεις κάποιον και ξεστομίσεις όνομα (στην προκειμένη περίπτωση το δικό μου) καλά θα ήταν να βεβαιωθείς ότι όντως τον κατηγορείς τον άλλο για κάτι που όντως έκανε !!
Ναι, πήγα στο λιμάνι (αν απαγορεύεται ας βγει σχετική ανακοίνωση …….. Μήπως να απαγορεύσουμε και τον κόσμο να πάει εκεί για μπάνιο ??)
Ναι, τράβηξα φωτογραφίες ( Μια τρέλα που έχω, αν θέλετε κλείστε με μέσα !! )
Όχι, δεν τράβηξα τις βρομιές σας ( Μάζευα υλικό για ένα βίντεο για την θετική προβολή της Μεθώνης … Αν σας ενοχλεί και αυτό μήπως πρέπει τελικά να σας κλείσουμε εσάς μέσα ??)
Δείτε λοιπόν το μεγάλο έγκλημα που έκανα πριν ένα μήνα ( 27 Μαίου 2016 ) και βγάλτε τα συμπεράσματα μόνοι σας !!
Πάντως την επόμενη φορά που θα ξεστομίσετε το όνομα μου σας συνιστώ να προσέξετε πολύ καλά τι θα πείτε για μένα … ‘Ίσως να μην το πάρω τόσο χαλαρά !!
Μήπως τελικά θα έπρεπε να ασχοληθώ σοβαρά με το θέμα των μυδοτροφείων ….
Ιζαμπέλ Δέδε


 https://isabellededes.wordpress.com/