Παρασκευή 13 Μαΐου 2016

"ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ !!!" - Βασισμένη σε αληθινή ιστορία

Βασισμένη σε αληθινή ιστορία
Μιάου.. Μιάου…. Άνοιξε την πόρτα σε παρακαλώ….Πονάω…Μιάου.. Πονάω…
Άνοιξε την πόρτα επιτέλους !!

  • » Τι έγινε γατούλα μου ; Θέλεις κάτι να φας ; Περίμενε θα σου δώσω αμέσως ! »
Μιάου …Μιάου… Δεν πεινάω …Πονάω….
  • » Έλα γατούλα μου…Θα σε βάλω και γάλα που σου αρέσει τόσο πολύ.. »
Μιάου…. Μιάου… Δεν διψάω… Πονάω…
  • » Α.. Ήρθε η φιλενάδα σου και ως συνήθως την αφήνεις να τρώει πρώτα… Πολύ τζέντλεμαν είσαι !!… Όπως πάντα »
Μιάου…Δεν είναι αυτός ο λόγος, απλώς δεν μπορώ να καταπιώ…Είμαι τόσο κουρασμένος και πονάω τόσο πολύ… Θα ξαπλώσω εδώ πέρα …Αν δεν κουνηθώ μήπως καταλάβεις ότι κάτι δεν πάει καλά … Δεν έχω το κουράγιο να κάνω κάτι άλλο …Με χτύπησαν, με έδειραν, προσπάθησαν να με σκοτώσουν, αλλά τους ξέφυγα…
  • » Μπα.. Κάτι δεν πάει καλά με τον γάτο μας, Νικόλα…Δεν κουνιέται και κοιμάται σχεδόν όλη μέρα »
  • » Ναι, έχεις δίκιο. Το πόδι του είναι πρησμένο. »
  • » Θα μάλωσε με κάποιο άλλο γατί… Την μικρή την γατούλα, την φιλενάδα του, την προστατεύει πολύ »
  • » Ε.. Αύριο θα είναι καλύτερα.. άφησε τον να ξεκουραστεί ..Καλά είναι εκεί. »
Μιάου… Πονάω πολύ… Γιατί δεν ακούτε το κλάμα μου… Γιατί δεν καταλαβαίνεται ότι σβήνω σιγά σιγά.. Μιάου… Μ’ αγαπάτε τάχα, αλλά δεν με νοιάζεστε… Τι άλλο να κάνω για να δείτε πως δεν θα αντέξω ακόμα πολύ αν δεν κάνετε κάτι για μένα … Μιάου.. Σας παρακαλώ … Δεν είμαι καλά …Χρειάζομαι βοήθεια… Μη με εγκαταλείπετε… Μη… Μιάου…
  • » Νικόλα, έχει 2 μέρες που δεν τρώει ο γάτος μας… Κάτι δεν πάει καθόλου καλά .. »
  • » Για να δω… Αχ.. Κοιτά τον, σηκώθηκε και θέλει να μπει μέσα στο σπίτι..»
Μιάου…Να σηκωθώ… Πονάω…Αλλά πρέπει να μπω μέσα … Να ανέβω στο κρεβάτι του Νικόλα …. Μιάου… Να δει πόσο πληγωμένος είμαι.. Πόσο σοβαρά είναι τα χτυπήματα μου… Να με φροντίσουν πριν είναι πολύ αργά… Δεν έχω πουθενά αλλού να πάω.. Αυτοί με μεγάλωσαν και με έσωσαν όταν ήμουν μικρός….Αυτοί είναι η μόνη μου ελπίδα…
  • » Χει !! Ανέβηκε στο κρεβάτι σου Νικόλα !! »
  • » Βγάλε τον έξω !! »
  • » Καλά » … » Είναι λερωμένο από κάτω και δεν ξέρω τι είναι…. Μυρίζει περίεργα.. »
  • » Μόλις γίνει καλά θα τον κάνω μπάνιο »
Μιάου… Πάλι δεν καταλαβαίνετε !! Τι να κάνω.. Δεν βλέπετε ότι είναι βρεγμένα εκεί που ξαπλώνομαι; Γιατί δεν καταλαβαίνετε πως αιμορραγώ ; Γιατί ; Αιμορραγώ εδώ και 3 μέρες.. Μιάου…. Δεν μπορώ να φάω, δεν μπορώ να πιω για να ανακτήσω δυνάμεις… Σβήνω σιγά σιγά και δεν δίνετε σημασία… Γιατί ;; Νόμιζα ότι με αγαπούσατε, αλλά δεν με φροντίζετε… Την πρώτη φορά όταν ήμουν μικρός με σώσατε..Τώρα γιατί ;; Καλύτερα να φύγω … Να πάω κάπου και να είμαι μόνος …


Διαβάστε τη συνέχεια εδώ