Βέροιας, Βασίλης Λυκοστράτης, μαζί με τους συνεργάτες του είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν στους επισκέπτες και τους επαγγελματίες του τουρισμού που παραβρέθηκαν στην έκθεση το τουριστικό προϊόν και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής.
Η προώθηση της Βέροιας έγινε μέσω της διανομής έντυπου πληροφοριακού υλικού
από το περίπτερο που φιλοξένησε το Δήμο Βέροιας αλλά και της επαφής με όλους
τους φορείς και οργανισμούς που συμμετείχαν στην έκθεση ενώ έλαβε χώρα
αναλυτική παρουσίαση της Βέροιας ως ταξιδιωτικού προορισμού από τον κ.
Λυκοστράτη στην ημερίδα «Διοίκηση
τουρισμού και φιλοξενίας: προκλήσεις & προοπτικές» η οποία διοργανώθηκε
στο πλαίσιο της έκθεσης.
Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της έκθεσης οι φοιτητές του Τμήματος Διοίκησης
Τουριστικών Επιχειρήσεων και Φιλοξενίας του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης διεξήγαγαν
πρωτογενή έρευνα μέσω ερωτηματολογίων για την τουριστική εικόνα του Δήμου
Βέροιας, τα αποτελέσματα της οποίας θα βοηθήσουν ιδιαίτερα στη βελτίωση της
τουριστικής πολιτικής του δήμου.
Αν και η έκθεση έχει τυπικά ολοκληρωθεί, η ουσιαστική δουλειά για το Τμήμα
Τουρισμού ξεκινά από σήμερα με την έναρξη της follow-up επικοινωνίας με όσους ταξιδιωτικούς
οργανισμούς πραγματοποιήθηκε επαφή το τριήμερο της έκθεσης.
Παράλληλα, σημειώνεται ότι η Βέροια βρίσκεται εδώ και λίγες ημέρες στην τουριστική
ιστοσελίδα www.grekomania.ru ενώ παρουσιάζεται στο inflight magazine της αεροπορικής εταιρίας Ellinair του Ομίλου Μουζενίδη.
Τέλος, ο Δήμος Βέροιας και η Αντιδημαρχία Τουρισμού αισθάνονται την ανάγκη
να ευχαριστήσουν το ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα το Τμήμα Διοίκησης
Τουριστικών Επιχειρήσεων και Φιλοξενίας, τους καθηγητές του και τους φοιτητές
του για τη θερμή φιλοξενία και την άψογη συνεργασία τόσο πριν όσο και κατά τη
διάρκεια της έκθεσης.