Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

ΑΙΓΙΝΙΑΚΟΣ - Διγκόζης: «Ευγνώμων μέχρι να πεθάνω…»

Ουσιαστικές δηλώσεις έκανε ο Άγγελος Διγκόζης μετά το 0-0 μεταξύ του Τυρνάβου και του Αιγινιακού.
Αρκετά ειπώθηκαν και γράφτηκαν με αφορμή την επιστροφή του Άγγελου Διγκόζη ως αντίπαλος του Τυρνάβου, με τον Έλληνα προπονητή να απαντά και να αναφέρει πως θα είναι ευγνώμων ως… τον θάνατό του, στον κ. Μπρέζα. «Θέλω να πω σε ορισμένους κυρίους, αν και δεν ήθελα να ασχοληθώ μαζί τους, ότι μέχρι να πεθάνω εγώ και η οικογένειά μου θα ευγνωμονούμε τον άνθρωπο κ. Μπρέζα. Σε εμένα και σε αυτόν δεν μπορεί να μπει κανένας ανάμεσά μας», ήταν η χαρακτηριστική του ατάκα.
Όσο για τον αγώνα, ανέφερε: «Ήταν ένα παιχνίδι πάρα πολύ δύσκολο, καθώς είχαμε να αντιμετωπίσουμε μια πολύ καλή ομάδα. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που συνάντησα τον φίλο μου Αποστόλη, που ήμασταν συμμαθητές στη σχολή προπονητών. Στο πρώτο ημίχρονο ήμασταν πολύ καλύτεροι, αλλά δυστυχώς η λεπτομέρεια μας εμπόδισε για να προηγηθούμε στο σκορ. Στην επανάληψη είχαμε το δοκάρι με τον Φαμπίνιο. Δεν είχαμε τύχη σε εκείνο το σημείο και με τις αλλαγές που έκανε ο Αποστόλης, ο Τύρναβος μας πίεσε, αλλά είναι πολύ θετικό ότι σε μια πάντα δύσκολη έδρα πήραμε τον βαθμό της ισοπαλίας. Εύχομαι στο τέλος μέσα από αυτή τη διαδικασία να παραμείνουμε στην κατηγορία εμείς και ο Τύρναβος. Χρειάζεται να δουλέψουμε σκληρά στη συνέχεια και πρέπει να κερδίσουμε τη Ζάκυνθο για να έχει αξία ο πόντος που κατακτήσαμε σήμερα στο Αλκαζάρ».
Ενώ για τη φάση που δόθηκε έμμεσο κι ο ίδιος ζήτησε πέναλτι, σχολίασε: «Εφόσον είναι έτσι ο κανονισμός, ο διαιτητής καλώς έπραξε. Όμως γιατί δεν με ρωτάτε για τη φάση του πέναλτι; Ο παίκτης μου τσιμπάει με κεφαλιά την μπάλα και η γνώμη μου είναι ότι ο Πρίφτης τον ανατρέπει. Και αν είναι πέναλτι, τότε υπάρχει αλλοίωση αποτελέσματος. Δεν γνωρίζω αν ο παρατηρητής διαιτησίας έχει αντίθετη άποψη, όμως όπως το είδα εγώ ήταν πέναλτι. Ανεξάρτητα όμως από αυτό, παίκτες, προπονητές και παράγοντες δεν πρέπει να ασχολούμαστε με τους διαιτητές, γιατί υπάρχουν αρμόδια όργανα για να τους κρίνουν».