Το αγαπημένο σε όλους μας Facebook χαρίζει ολοένα και περισσότερες δυνατότητες στους χρήστες του. Ένα από τα καινούρια entries του είναι το Facebook Place Tips το οποίο,
όπως και το Foursquare Tips, προσφέρει στο χρήστη τόσο περιεχόμενο και πληροφορίες όσο και προτάσεις για τοποθεσίες. Τα tips αυτά μπορούν να αφορούν όχι μόνο επιχειρήσεις, αλλά και εξωτερικούς χώρους, μνημεία και αξιοθέατα.
Όλοι μπορούμε να συνειδητοποιήσουμε την αξία του εργαλείου αυτού, αφού οι πληροφορίες έρχονται τόσο από τη σελίδα της τοποθεσίας όσο και από ανθρώπους του δικού μας network, οι οποίοι την έχουν επισκεφθεί ήδη.
Παρόλο που φαίνεται παρόμοιο με το Foursquare Tips, το Facebook Place Tips έχει δύο βασικές διαφορές.
Τα Foursquare Tips προέρχονται από το ευρύ κοινό, το οποίο είτε ανήκει στο δίκτυό μας είτε όχι, ενώ τα Facebook Place Tips προέρχονται μόνο από το δικό μας δίκτυο.
Το περιεχόμενο των Place Tips είναι πιο ευρύ και με μεγαλύτερη ποικιλία.
Ας δούμε λίγο πιο συγκεκριμένα τη λειτουργία των Place Tips.
Τα Foursquare Tips προέρχονται από το ευρύ κοινό, το οποίο είτε ανήκει στο δίκτυό μας είτε όχι, ενώ τα Facebook Place Tips προέρχονται μόνο από το δικό μας δίκτυο.
Το περιεχόμενο των Place Tips είναι πιο ευρύ και με μεγαλύτερη ποικιλία.
Ας δούμε λίγο πιο συγκεκριμένα τη λειτουργία των Place Tips.
Αρχικά, να αναφέρουμε ότι τα Place Tips εμφανίζονται με τη μορφή ειδοποιήσεων στο πάνω μέρος του News Feed μας, όταν βρισκόμαστε στην εκάστοτε τοποθεσία. Πατώντας την ειδοποίηση μπορούμε να δούμε εικόνες, events, κριτικές και σχόλια που έχουν αφήσει φίλοι μας. Αξίζει να αναφερθεί ότι μπορούμε να ρυθμίσουμε το να μην μας εμφανίζονται Place Tips για συγκεκριμένες τοποθεσίες, οι οποίες δε μας ενδιαφέρουν.
Το συγκεκριμένο εργαλείο έχει ρυθμιστεί να είναι ενεργοποιημένο μόνιμα. Ωστόσο, σε περίπτωση που το θεωρήσουμε ενοχλητικό, μπορούμε ανά πάσα στιγμή να το απενεργοποιήσουμε πηγαίνοντας στις ρυθμίσεις στο Facebook και απενεργοποιώντας την επιλογή «Τοποθεσία».
Αυτό που θα πρέπει να προσέξουν οι μεγάλες επιχειρήσεις, οι οποίες μπορεί να έχουν διαφορετικές έδρες είναι ότι η πληροφορία θα προέρχεται τόσο από την κεντρική τους σελίδα, όσο και από άλλες πιο τοπικές σελίδες τους. Επομένως, θα πρέπει να δίνουν βάση, να εμπλουτίζουν και να ανανεώνουν το περιεχόμενο ακόμα και των πιο local σελίδων.
Αυτή τη στιγμή τα Place Tips έχουν ξεκινήσει να λειτουργούν σε συγκεκριμένες τοποθεσίες με μεγάλη κινητικότητα στη Νέα Υόρκη, όπως είναι το Central Park και η Times Square.
Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω πως μέχρι τώρα δεν υπάρχει κάποια διασύνδεση του συγκεκριμένου εργαλείου με διαφημίσεις. Συγκεκριμένα, το Facebook θέλει για αρχή να μάθουν οι χρήστες το νέο εργαλείο και να έχουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Παρόλα αυτά, στο μέλλον είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα αξιοποιηθεί και επισήμως προωθητικά και διαφημιστικά από τις επιχειρήσεις. Τα Place Tips αποτελούν κομμάτι μίας γενικότερης κίνησης του Facebook να καταλάβει την offline συμπεριφορά των καταναλωτών.
Ας περιμένουμε λοιπόν και εμείς στη χώρα μας τα Place Tips, τα οποία ενδέχεται να ανοίξουν νέες προοπτικές για πολύ πιο στοχευμένη διαφήμιση.
Πηγή: suit.gr