Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο συμμετείχε στην Έκθεση ExpoCreta, που πραγματοποιήθηκε από τις 12 έως τις 17 Σεπτεμβρίου 2014, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Κρήτης, στις Γούρνες Ηρακλείου.
Το project περατώθηκε κατά την περσινή σχολική χρονιά από τον τομέα Ηλεκτρολόγων του 6ου ΕΠΑ.Λ Ηρακλείου, με την σύμπραξη των καθηγητών και των μαθητών όλων των τομέων του σχολείου, καθώς και την πολύτιμη οικονομική αρωγή της δημοτικής αρχής του Ηρακλείου.
Το συγκεκριμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν καταναλώνει καύσιμα που είναι ρυπογόνα προς το περιβάλλον, ενώ είναι αθόρυβο κατά τη λειτουργία του. Το project περατώθηκε κατά την περσινή σχολική χρονιά από τον τομέα Ηλεκτρολόγων του 6ου ΕΠΑ.Λ Ηρακλείου, με την σύμπραξη των καθηγητών και των μαθητών όλων των τομέων του σχολείου, καθώς και την πολύτιμη οικονομική αρωγή της δημοτικής αρχής του Ηρακλείου.
Στη θέση του ρεζερβουάρ των συμβατικών αυτοκινήτων υπάρχει υποδοχή για την ηλεκτρική φόρτιση του, ενώ το καινοτόμο στοιχείο εντοπίζεται στη μονάδα κυψέλης υδρογόνου που κατασκευάστηκε και από την οποία φορτίζεται το ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Η μονάδα αυτή αποτελεί ένα πλήρες σύστημα ηλεκτρονικού και ηλεκτρο-μηχανολογικού ελέγχου, με όλα τα συστήματα ασφαλείας, καθώς επίσης και ένα ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης, με το οποίο μπορούν να επικοινωνούν τοπικές και απομακρυσμένες κινητές συσκευές, μεταφέροντας δεδομένα και λειτουργικά στοιχεία μέσω internet.
Το καύσιμο που χρησιμοποιείται είναι το υδρογόνο που αποθηκεύεται σε δύο φιάλες υδριδίων μετάλλων.
Τα εργοαστασιακά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου
- Ισχύς ηλεκτροκινητήρα 35 – 55 kWatt,
- Ροπή 130 Nm
- Μέγιστη περιστροφή 12.000 RPM.
- Κατανάλωση 15 kWh / 100 km
- Μέγιστη ταχύτητα 125 km/h
- Επιτάχυνση 0 – 60 km/h σε 5 secs, 0 -100 km/h σε 12 secs
- Αυτονομία 450 km
- Ισχύς Inverter 5 kW/ 230 V A.C.
- Ισχύς κυψέλης καυσίμου H2 5 kW / 72 V D.C.
- Δύο φιάλες υδριδίων μετάλλων για την αποθήκευση του υδρογόνου, χωρητικότητας 2x3 m3.
Πηγή: flashnews.gr
http://www.newsit.gr