Τρίτη 5 Αυγούστου 2014

Στην Λεβερκούζεν ο Κυριάκος Παπαδόπουλος

Στις "ασπιρίνες" και με τη βούλα θα αγωνίζεται από τη νέα σεζόν ο Κυριάκος Παπαδόπουλος. Ο παίκτης πέρασε από ιατρικές εξετάσεις, όλα πήγαν καλά και στη
συνέχεια υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με τη Λεβερκούζεν, η οποία επιβεβαίωσε την απόκτησή του.
Στη συνέχεια εκείνος δήλωσε: "Είμαι πολύ χαρούμενος που όλα πήγαν καλά. Η Μπάγερ είναι όπως η Σάλκε, ένας σύλλογος με μεγάλες φιλοδοξίες. Δυστυχώς ήμουν τραυματίας στο μεγαλύτερο διάστημα της περασμένης σεζόν. Ωστόσο, έχω επιστρέψει τώρα και έχω κίνητρο να πετύχω με τη Λεβερκούζεν τόσο τους προσωπικούς μου στόχους όσο και αυτούς του συλλόγου".
Από την πλευρά του, ο αθλητικός διευθυντής της Λεβερκούζεν, Ρούντι Φέλερ, δήλωσε: "Ο Κυριάκος Παπαδόπουλος απέδειξε πριν τον τραυματισμό του ότι ήταν σταθερό μέλος της Σάλκε και ότι μπορεί να αναλάβει πρωταγωνιστικό ρόλο σε μία ομάδα. Η ταχύτητά του και η ικανότητά του στον αέρα τον κάνουν έναν πολύ ενδιαφέρων παίκτη. Με τον Κυριάκο Παπαδόπουλο αυξάνουμε την ποιότητά μας αμυντικά".


http://www.rthess.gr/