Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

ΓΟΝΙΔΙΑ = ΙΔΕΕΣ !

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον αποστολέα του μηνύματος.... Πυθαγόρα
 Το  σώμα  μου   οικοδομείται   με  την  καθοδήγηση   κάποιων  γονιδίων .  Δεν  έχω  ΟΛΑ  τα  γονίδια   του  πατέρα  μου  και  της   μητέρας  μου .  Έχω   ΚΑΠΟΙΑ  απο  τον  πατέρα  μου  και  ΚΑΠΟΙΑ  απο  την  μητέρα   μου . 

Παρόμοια   και  οι  ιδέες   που  έχω μέσα   στο  μυαλό  μου  και  αγωνίζομαι  γι'  αυτές .  Έχω  ΚΑΠΟΙΕΣ   ιδέες  από  Πυθαγόρα  ,  ΚΑΠΟΙΕΣ   ιδέες  του  Δημόκριτου   ,  ΚΑΠΟΙΕΣ   ιδέες  από  τον  Πλάτωνα  κλπ  .

Πολλοί   δηλώνουν  οπαδοί    κάποιων   που  τους  θεωρούν  σοφούς  .
Άλλος  θαυμάζει  τον  Μάρξ  ,  άλλος   τον  Λένιν  ,  τον  Στάλιν  ,  τον  Χίτλερ  ,  τον  Πλάτωνα ,  τον  Θαλή ,  τον  Σωκράτη  ,  τον  Ιησού  ,  τον  Άγιο  Φραγκίσκο  κλπ  
Μπορεί  να  δηλώνω  ότι  είμαι  οπαδός  του  Πλάτωνα   αλλά   αυτό  δεν  είναι  τελείως  σωστό  .  Μου  αρέσουν  ΠΟΛΛΕΣ  απο  τις  ιδέες  του  Πλάτωνα   αλλά  όχι  όλες . 
Καθένας   μας  λοιπόν  είναι  ένας   μοναδικός  και  ανεπανάληπτος    συνδυασμός  .  Στα  κύτταρά  μας   φέρουμε  έναν  συνδυασμό  γονιδίων   που  δεν  έχει  κανείς  άλλος ( εκτός αν  έχουμε  μονοζυγωτικό   αδελφό )   και  στο  μυαλό  μας  φέρουμε   έναν  μοναδικό   συνδυασμό  ιδεών  που  , πιθανόν ,  δεν  έχει  κανείς  άλλος .
Επειδή   όλοι  θέλουμε  να  δούμε  τις  ιδέες  μας  να  εφαρμόζονται  ,  πρέπει  να   συνεργαστούμε  με  άλλους  που  έχουν  ίδιες  ιδέες .
Ξεχάστε  οτι  θα  βρείτε   κάποιον   που  να  έχει  ΑΠΟΛΥΤΑ   ίδιες  ιδέες   με  εσάς . 
Το  ζητούμενο  είναι  να   βρούμε   αυτούς  που  έχουν  τις  ίδιες   ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ   ιδέες   με  εμάς  ( εμείς  θα   ξεχωρίσουμε  2-3   ιδέες  και  θα  πούμε  οτι  αυτές  είναι  οι  πιο   σπουδαίες ) . 



Άλλοι   δεν  θαυμάζουν  κανέναν  .  Πιθανόν   αυτοί   να  είναι οι  τραπεζίτες   ή   οι   τελείως   εγωκεντρικοί   βάρβαροι   άνθρωποι ( ή  και  τα  δύο !) 
Μπορεί  να   θαυμάζω  θεούς  ;  Προσωπικά  ,  δεν  αισθάνομαι   κάποιο   ιδιαίτερο δέος   για  τον  Δία  ,  τον  Απόλλωνα   κλπ   .  Γεννήθηκαν  (υποτίθεται )  προικισμένοι   με  υπερδυνάμεις  . Ήταν  τυχεροί .  Δεν   τις  απέκτησαν  με  κάποιον   προσωπικό  αγώνα . 
Οι  σοφοί  θνητοί  όμως   με  γεμίζουν  δέος  . 
 Νίκησαν   το  "δε  βαριέσαι !"  .  
 Νίκησαν   το   "άστο   γι'  αύριο"  . 
 Νίκησαν  το  "είναι  δύσκολο"  . 
 Νίκησαν  το   "τί  θα  πεί  ο  κόσμος"  .
 Νίκησαν  τον  ΦΟΒΟ  ΤΟΥ  ΘΑΝΑΤΟΥ ( το  πλέον  δύσκολο ) 

και   υψώθηκαν   πολύ  πάνω  από  τον  μέσο  άνθρωπο .
 Οι  πιό  πολλοί   άνθρωποι   φοβούνται   τον  θάνατο  και  πλάθουν  ωραία   παραμύθια  για   ζωή  ΜΕΤΑ  θάνατον .
Οι  πιό  πολλοί   άνθρωποι    φοβούνται την  μοναξιά   και  πλάθουν  ωραία  παραμύθια  του  τύπου  "Υπάρχει  θεός  που  σε  αγαπά !"  

Οι   ΓΙΓΑΝΤΕΣ  του πνεύματος   ( όπως  ο  Θαλής )  είδαν  ψύχραιμα  την  κατάσταση :
  "Ναί  ,  θα  πεθάνω  και  δεν  θα  ξαναϋπάρξω . Είναι  αυτή  αιτία πανικού ;"  
  "Ναί  ,  ήρθα  μόνος  στον  κόσμο   και  ίσως   φύγω  μόνος   χωρίς  να  με  αγαπά  ιδιαίτερα   κανείς .  Είναι  αυτή  αιτία  πανικού ;  ΕΓΩ  αγαπώ  και  εγκρίνω  τον  εαυτό  μου .  Δεν  είναι  αρκετό  αυτό ;"  

Βέβαια  ,  και  ο  Θαλής   έφτασε  σε  τέτοια  ύψη    επειδή  ,ίσως ,  είχε   τα  κατάλληλα   γονίδια .  Δεν   έκανε  κάποιον  ιδιαίτερα  επίπονο   προσωπικό   αγώνα .  Απο την  ημέρα  που  γεννήθηκε   ήδη  κατείχε  αξιόλογη  "προίκα"  (πολύ  πιθανόν) . 
Για  κάποιο   άγνωστο  λόγο  όμως  νοιώθω  μεγάλο  θαυμασμό  και  συγκίνηση   μπροστά  σε  τέτοιους  θνητούς . 

**************************************** 

  pitago99@gmail.com 

Αρχική  σελίδα  περί  Ιδεολογίας :  http://lofos.info/pythas/ideologia.html 

Αρχική   σελίδα  του  Πυθαγόρα  :   http://lofos.info/pythas/index.html


  http://lofos.info/pythas/genes.html