Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Δένης Α. Νικόλαος Υποψήφιος Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Αιγινίου "Γιατί συμμετέχω στις Δημοτικές Εκλογές"

Αγαπητές φίλες και φίλοι,
                                
Είμαι ο Δένης Νικόλαος, ηλεκτρονικός Τ.Ε. (ελεύθερος επαγγελματίας) και είμαι υποψήφιος σύμβουλος δημοτικής κοινότητας Αιγινίου, με την παράταξη "Ανεξάρτητη Κίνηση Πολιτών για τη Βόρεια Πιερία" με επικεφαλή τον Ευάγγελο Λαγδάρη και

διεκδικώ την ψήφο των συμπολιτών μου στις δημοτικές εκλογές του Μαΐου!  

Είμαι παντρεμένος με την Ματίνα Γιανκίδου, η οποία εργάζεται ως βρεφονηπιοκόμος στον Δημοτικό Παιδικό Σταθμό Αιγινίου και έχουμε τέσσερα παιδιά, τον Αναστάση  14 ετών, την Δέσποινα 12 ετών, την Ιουλία 6 ετών και το μικρότερο μέλος της οικογένειας μας την Μιχαηλία 19 μηνών.

Είμαι ένας από εσάς και για πρώτη φόρα είμαι υποψήφιος στις αυτοδιοικητικές εκλογές .
Είμαι νέος άνθρωπος και ζητώ την συνεργασία σας ώστε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας και να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο.
Οι άνθρωποι και ειδικά οι νέοι άνθρωποι, αναζητούν ένα στήριγμα, ώστε να έχουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν.

Συμμετέχω στις  αυτοδιοικητικές εκλογές διότι αγαπώ τον τόπο μου και θέλω να προσφέρω.
Είμαι ενεργός άνθρωπος, με καθαρό λόγο, θέσεις και απόψεις.
Πήρα την απόφαση να θέσω υποψηφιότητα διότι πιστεύω ότι μπορώ να αντιμετωπίσω τις προκλήσεις της νέας εποχής προς όφελος του τόπου μου και των κατοίκων του με επιτυχή και δημιουργικό τρόπο.


Δένης Α. Νικόλαος
Υποψήφιος Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Αιγινίου
Ανεξάρτητη Κίνηση Πολιτών για τη Βόρεια Πιερία