Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

Ανοιχτή ομιλία του υποψήφιου Δημάρχου Πύδνας-Κολινδρού Ζαφέιρη Δημήτρη στον Μακρύγιαλο

 Ανοιχτή ομιλία του υποψήφιου Δημάρχου Πύδνας-Κολινδρού Ζαφέιρη Δημήτρη στον Μακρύγιαλο.
Τον Ζαφείρη Δημήτρη προλόγισε ο συνεργάτης δημοσιογράφος Λάγιος Απόστολος.
Στην ομιλία του ο κ.Ζαφείρης τόνισε ότι είμαστε λοιπόν σήμερα εδώ και διεκδικούμε την ψήφο σας με απόλυτη
επίγνωση της μεγάλης ευθύνης.
Νέα πρόσωπα, ενεργοί πολίτες που έχουν όρεξη και μεράκι να προσφέρουν στον τόπο τους. Πρόσωπα καταξιωμένα στην συνείδηση των τοπικών τους κοινωνιών.
Αφήσαμε στην άκρη τις κομματικές ταυτότητες και κάνουμε πράξη την αφοσίωσή μας σε έναν και μοναδικό στόχο για ένα νέο Δήμο.
Με την προϋπόθεση ότι ο τόπος δεν θέλει αξιώματα αλλά λειτουργήματα, έθεσα τον εαυτό μου στην διάθεση της τοπικής κοινωνίας για την μάχη της αυτοδιοίκησης. Χρειαζόμαστε έναν δήμο πρότυπο ήθους και συμπεριφοράς όπου η εντιμότητα και η διαφάνεια θα είναι καθημερινή πρακτική.
Κλείνοντας την ομιλία του. σας ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου για την αποψινή παρουσία σας.
Εκφράζω την αγάπη μου, τον σεβασμό και την υποχρέωσή μου απέναντί σας.
Η αποψινή σας παρουσία είναι μοναδική, συγκινητική και ανεπανάληπτη.
Είναι ξεχωριστή για μένα και τους συνεργάτες μου γιατί μας οπλίζετε με δύναμη, θάρρος και αποφασιστικότητα για να πετύχουμε μαζί με όλους εσάς τους στόχους μας για ένα καλύτερο αύριο για τον δήμο