Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

«Χρωστάω σε όποιον μιλάει ελληνικά!»

«Χρωστάω σε όποιον μιλάει ελληνικά», παραδέχεται ο Δημήτρης Σταρόβας και μιλά για τα οικονομικά του προβλήματα, αλλά και την σχέση του με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου.
Αποκαλύπτοντας πως έπαιξε μουσική σε γαμήλιο γλέντι σε μια προσπάθεια να τα βγάλει πέρα,

ο Δημήτρης Σταρόβας αναφέρει: «βαρέθηκα τους αριστεριστές του κ*λ*υ. Είναι ενάντια των πάντων, ας πάνε στο Άγιον Όρος τότε. Τι θέλουν; Να με δουν στα Εξάρχεια άφραγκο να μην έχω να αγοράσω τσιγάρα; Εγώ χρωστάω σε όσους μιλούν ελληνικά! Επειδή με θυμούνται με τον Λαζόπουλο ή με είδαν σε μια εκπομπή του Κωστόπουλου νομίζουν ότι έχουν λεφτά; Το καλοκαίρι έπαιζα μουσική στο γαμήλιο γλέντι γνωστού εφοπλιστή για να βγάλω μεροκάματο. Είμαι αυτοεπιχειρηματίας. Είχα ανοίξει ένα μαγαζί στη Θεσσαλονίκη, δίπλα στο "Ντορέ", το 1999 που με διέλυσε. Ποτέ δεν μετέφρασα τη δημοτικότητα μου σε χρήματα! Μόλις είπε θα βγάλω μεροκάματο χτύπησε η κρίση. Συντηρώ τρία σπίτια, της πρώην γυναίκας μου, της μητέρας μου και το δικό μου. Με βλέπουν συνέχεια να γελάω και δεν τους περνάει από το μυαλό ότι παθαίνω συνεχεία νευρώσεις στομάχου από το άγχος και ουσιαστικά είμαι ψιλοκαταθλιπτικός».

«Κάνω τέλεια μ@λ@κ*ες. Επιπέδου Champions League. Δεν θέλω, όμως, να αλλάξω κάτι, τίποτα. Δεν είμαι διατεθειμένος να θυσιάσω τον χαβαλέ μου. Κι ας μην βγάλω χρήματα», συνεχίζει.

Μιλώντας για την παρουσία του στην εκπομπή «Τα Καρντάσιανς», ο Δημήτρης Σταρόβας εξομολογείται γιατί αποδέχθηκε την πρόταση και αναφέρει: «τον γνωρίζω χρόνια τον Γρηγόρη, σκεφτόταν καιρό μια βραδινή εκπομπή, μου είπε ότι έχει ένα ωραίο concept με καλεσμένους σε ένα σπίτι. Η λέξη-κλειδί που είπε ήταν "αυτοσχεδιασμός". Μου θύμισε την εποχή των Άγαμων Θυτών, εκεί μάθαμε να λειτουργούμε ανάποδα, να μην ακολουθούμε συγκεκριμένα λόγια και στημένους ρόλους. Μάθαμε να βασιζόμαστε σε αυτό που μπορεί ο καθένας να κάνει καλύτερα. Αυτό κάνουμε και στην εκπομπή, το ψάχνουμε ακόμη βασικά, ο Γρηγόρης είναι δουλευταράς. Μας στηρίζει το κανάλι. Ο Γρηγόρης είναι μια ισχυρή μεταγραφή. Η Μαρία είναι τόσο γλυκό πλάσμα». 


ΠΗΓΗ: star.gr



http://www.real.gr/