Δευτέρα 2 Απριλίου 2018

Με «εταιρία» σαλιγκαριών σε διαγωνισμό μαθητές της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής

 Ονομάζεται «Cochlea» και ως στόχο έχει να προωθήσει το λευκό χαβιάρι σαλιγκαριού. Είναι η εικονική εταιρία που «ίδρυσαν» 20
μαθητές του Γενικού Λυκείου και Επαγγελματικού Λυκείου της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής και με την οποία θα συμμετάσχουν στην εμπορική έκθεση που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 27 Απριλίου στο Mediterranean Cosmos κι διοργανώνεται από το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων.
Μετά την περσινή πρωτιά που κατέκτησαν οι μαθητές των δύο σχολείων στον ίδιο διαγωνισμό με την επιχείρηση “Vitalis”, η οποία διαχειρίζεται καλλιέργεια λαχανικών από απόβλητα… ψαριών μέσω της διαδικασίας της ενυδρειοπονίας, οι φετινοί «επιχειρηματίες» θέτουν και πάλι υποψηφιότητα για διάκριση με ένα ιδιαίτερο… προϊόν!
Όπως είναι γνωστό, τον τελευταίο χρόνο στο εκπαιδευτικό αγρόκτημα της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής ομάδα μαθητών και σπουδαστών, υπό την καθοδήγηση του καθηγητή του ΕΠΑΛ Πέτρου Ευαγγέλου,  πρωτοπόρησε στον τομέα της διατροφής, παράγοντας λευκό χαβιάρι σαλιγκαριού. Το ξεχωριστό προϊόν, αν και έχει υψηλό κόστος, είναι βέβαιο ότι προσφέρει μία μοναδική αίσθηση στον ουρανίσκο κάθε ατόμου που τολμά να το γευτεί.


Εμπνευσμένοι από τη συγκεκριμένη ομάδα, οι 20 μαθητές που συμμετέχουν στον εξωσχολικό όμιλο επιχειρηματικότητας της Σχολής αποφάσισαν να δημιουργήσουν μία εικονική επιχείρηση, με την ονομασία “Cochlea”, μέσω της οποίας προωθείται το λευκό χαβιάρι σαλιγκαριού.
Όπως αναφέρει η υπεύθυνη και συντονίστρια του Club Επιχειρηματικότητας της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής και μαθηματικός με ειδίκευση στη διοίκηση επιχειρήσεων, κ.Γιώτα Χατζοπούλου, στόχος της επιχείρησης «Cochlea» είναι η ενίσχυση της ελληνικής νεανικής επιχειρηματικότητας, η καινοτομία και η πρωτοτυπία στον τομέα της παραγωγής. «Χρέος της είναι να προσφέρει στους καταναλωτές άρτια προϊόντα. Επιπλέον, ως ύψιστη προτεραιότητα τίθεται η ποιότητα και η αξιοπιστία, ενώ η τιμή καθιστά τα προϊόντα που διαθέτει η επιχείρηση όσο πιο προσιτά γίνεται σε κάθε αγοραστή», είπε.
Η επιχείρηση «Cochlea» αποτελείται από πέντε τμήματα, με το καθένα να παίζει σημαντικό ρόλο στη σωστή λειτουργία της. Το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού ασχολείται με την οργάνωση και την διευθέτηση διάφορων θεμάτων που σχετίζονται με τους ανθρώπινους πόρους, το τμήμα Δημοσίων Σχέσεων έχει την ευθύνη της εικόνας που προβάλλει η επιχείρηση στο αγοραστικό κοινό και τον επιχειρηματικό κόσμο. Οι αρμοδιότητες του τμήματος Μάρκετινγκ σχετίζονται με την εμφάνιση και την προώθηση των προϊόντων που διατίθενται στην αγορά, ενώ το τμήμα Οικονομικών ασχολείται με την οικονομική διαχείριση. Τέλος, το τμήμα Παραγωγής, το οποίο αποτελεί η ομάδα που παρήγαγε το λευκό χαβιάρι σαλιγκαριού, αναλαμβάνει να συντονίζει και να υλοποιεί τα προγράμματα παραγωγής. Κάθε τμήμα έχει το δικό του διευθυντή. Την ευθύνη του συντονισμού και της επίβλεψης των τμημάτων φέρει η πρόεδρος της επιχείρησης, Αθανασία Κυτούδη. Φυσικά, την καθοδήγηση και την κατανομή αρμοδιοτήτων για όλα τα τμήματα έχει αναλάβει η κ.Χατζοπούλου.
«Οι μαθητές αποκομίζουν πλήθος οφελών, από την ενασχόλησή τους με τον εξωσχολικό όμιλο. Μαθαίνουν πώς λειτουργεί μία κανονική επιχείρηση και διαπιστώνουν αν θα ήθελαν να ασχοληθούν με τον κόσμο των επιχειρήσεων στο μέλλον. Ακόμη, αξιοποιούν τη δημιουργικότητα και την ευρηματικότητά τους και εκτιμούν την αξία της συνεργασίας για τον κοινό σκοπό της επιτυχίας της επιχείρησης. Ενισχύεται η συνέπειά τους, διότι καλούνται να φέρουν σε πέρας τιςαρμοδιότητές τους σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και αποκτούν περισσότερη αυτοπεποίθηση και άνεση στην έκφραση των ιδεών τους, αφού καλούνται να τις μοιραστούν με την ομάδα. Τέλος, αισθάνονται παραγωγικοί και σημαντικοί, γιατί ωφελούν την επιχείρηση με τις υπηρεσίες τους», καταλήγει η κ. Χατζοπούλου.