απαιτείται προσαρμογή στις εκάστοτε αγορές και μια καλά οργανωμένη στρατηγική προώθησης.
Η συμμετοχή περισσότερων από 270 ελλήνων εκθετών στην φετινή Anuga (7-11/10/2017), την μεγαλύτερη έκθεση τροφίμων και ποτών στον κόσμο, υποδηλώνει το μεγάλο ενδιαφέρον των ελληνικών επιχειρήσεων για τις αγορές του εξωτερικό. Δεν χωρά αμφιβολία ότι η εξωστρέφεια οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και στην οικονομική κρίση, που πλήττει εδώ και αρκετά πλέον χρόνια τις ελληνικές επιχειρήσεις, οι οποίες αναζητούν διέξοδο στο εξωτερικό.
20-25% αύξηση της ελληνικής συμμετοχής στην Anuga σε σχέση με το 2016, καταγράφει ο επικεφαλής της εταιρείας διοργάνωσης εκθέσεων Promo Solution Αθανάσιος Πίγκος. Μιλώντας στο μικρόφωνο της Deutsche Welle δηλώνει ενθουσιασμένος για νέα και καινοτόμα ελληνικά προϊόντα στην φετινή Anuga, όπως μπισκότα με κύριο συστατικό το βελανίδι Κέας, όλα και περισσότερα αραφινάριστα ελαιόλαδα, ακόμα και σοκολατάκια με συστατικό τη φέτα. Ο επικεφαλής της Promo Solution θεωρεί ωστόσο ότι η ποιότητα ενός προϊόντος αποτελεί μόνο την αρχή για μια επιτυχημένη εξαγωγή του στο εξωτερικό.
Διαβάστε τη συνέχεια εδώ