Για τη φετινή διοργάνωση, επιπρόσθετος στόχος των διοργανωτών είναι η ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας, η εξωστρέφεια της ελληνικής παραγωγής καθώς και η τόνωση του πρωτογενούς τομέα.
Οι εκθέτες της Freskon έρχονται σε επαφή με τους μεγαλύτερους ομίλους του διεθνούς λιανεμπορίου, καθώς και με εγχώριους και ξένους διακινητές στα φρέσκα φρούτα και λαχανικά.
Εκτός από το πλήθος εμπορικών επαφών, νέων συνεργασιών και συμφωνιών, που πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια της, η Freskon είναι και το επίκεντρο παράλληλων συνεδριακών και άλλων εκδηλώσεων, στις οποίες παρουσιάζονται οι πιο επίκαιρες εξελίξεις στην παραγωγή και εμπορία των φρέσκων φρούτων και λαχανικών.