Την Τρίτη οι δικαιούχοι των αγροτικών επιδοτήσεων και συγκεκριμένα της βασικής ενίσχυσης θα δουν το 70% της βασικής ενίσχυσης στους λογαριασμούς τους. Ο ΟΠΕΚΕΠΕ προετοιμάζεται για την πληρωμή ενώ έβαλε σε λειτουργία και νέο τηλεφωνικό κέντρο για την εξυπηρέτηση των παραγωγών
Ειδικότερα το 70% της βασικής ενίσχυσης θα κατατεθεί από τον ΟΠΕΚΕΠΕ την Τρίτη 1η Νοεµβρίου όπου θα αρχίσουν να πιστώνονται τα χρήµατα.
Τη Δευτέρα 31 Οκτωβρίου θα δοθεί στις τράπεζες η εντολή πληρωµής για την πρώτη δόση των αγροτικών επιδοτήσεων. Αυτό σηµαίνει ότι µια µέρα µετά, από την Τρίτη, θα αρχίσουν οι πιστώσεις στους λογαριασµούς των δικαιούχων παραγωγών. Βέβαια, κατά πάσα πιθανότητα οι πρώτες εκταµιεύσεις την ίδια µέρα θα µπορούν να γίνουν αρχικά µόνο από τα ATM’s και µόνο από όσους έχουν λογαριασµό στην τράπεζα Πειραιώς.
Σύµφωνα µε δηλώσεις του υπουργού, το ποσό της προκαταβολής υπολογίζεται να ανέλθει κοντά στα 900 εκατ. ευρώ, ενώ η εξόφληση θα έχει ολοκληρωθεί µέχρι το τέλος του έτους και θα αφορά το υπόλοιπο 30% της βασικής ενίσχυσης (περίπου 354 εκατ. ευρώ), το πρασίνισµα (567 εκατ. ευρώ) και τους γεωργούς νεαρής ηλικίας (15 εκατ. ευρώ).
Ο ΟΠΕΚΕΠΕ στο πλαίσιο αναβάθμισης των υπηρεσιών εξυπηρέτησης προς τον πολίτη και με βασικό αρωγό το ανθρώπινο δυναμικό του, που διαθέτει και την εμπειρία και την τεχνογνωσία στην διαχείριση των αιτημάτων των παραγωγών, έθεσε σε λειτουργία από την Τετάρτη 26/10/2016 καθημερινά τις εργάσιμες ημέρες, νέο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών για το σύνολο των θεμάτων που διαχειρίζεται ο Οργανισμός στα τηλέφωνα 2108802000 από τις 09:00 έως τις 13:00 και 1540 από τις 09:00 έως τις 18:00.
Η λειτουργία του Τηλεφωνικού Κέντρου υποστηρίζεται από ένα σύγχρονο και αξιόπιστο σύστημα διαχείρισης και παρακολούθησης των κλήσεων για την Κεντρική Υπηρεσία και τις Περιφερειακές Δ/νσεις για τη διευκόλυνση της επικοινωνίας του κοινού με τους εκπροσώπους του και την κάλυψη των αναγκών πληροφόρησης των αγροτών. Όλες οι κλήσεις καταχωρούνται στο ηλεκτρονικό σύστημα με την αναγνώριση των στοιχείων του καλούντα και στη συνέχεια, το αίτημα-ερώτημα είτε απαντάται απ’ ευθείας από το χρήστη, είτε -αν πρόκειται για εξειδικευμένο ερώτημα- προωθείται στις αρμόδιες υπηρεσιακές μονάδες. Στόχος είναι η καταγραφή και απάντηση όλων των ερωτημάτων, η ποιοτική και άριστη εξυπηρέτηση του κοινού, ώστε να μη χάνεται καμία κλήση και όλοι οι πολίτες να βρίσκουν ανταπόκριση στα ερωτήματά τους.
Στο πλαίσιο αυτό και μετά την πιστοποίηση του Οργανισμού για το Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών (Σ.Δ.Α.Π.) που εφαρμόζει κατά το διεθνές πρότυπο ISO 27001, ενημερώνουμε για τα κάτωθι:
Η τηλεφωνική επικοινωνία συνιστά ανταλλαγή δεδομένων και μάλιστα πάνω από μη προστατευμένα κανάλια. Το προσωπικό θα πρέπει να μην αποκαλύπτει ευαίσθητα δεδομένα στο τηλέφωνο καθώς:
* Η ταυτότητα του συνομιλητή δεν μπορεί να διασφαλιστεί
* Υπάρχει πιθανότητα συνακρόασης από άτομα που βρίσκονται κοντά στον ομιλητή
Ως εκ τούτου, στην περίπτωση της τηλεφωνικής επικοινωνίας, παρέχεται πληροφόρηση για πληρωμές ενισχύσεων ή άλλα ευαίσθητα δεδομένα, μόνο μετά από ταυτοποίηση των στοιχείων του καλούντα με τα στοιχεία της αίτησής του (ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, Δελτίο Αστ. Ταυτότητας κλπ). Με τον τρόπο αυτό προστατεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών και μειώνονται οι πιθανότητες διαρροής τους σε τρίτα πρόσωπα.
Ο ΟΠΕΚΕΠΕ καλεί τους συνεργαζόμενους φορείς και τους πολίτες να συνεργαστούν με τα πρότυπα ασφάλειας που οφείλει να τηρεί, στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών του και της ασφάλειας των πληροφοριών που διαχειρίζεται, προς όφελος πάντα των πολιτών και του δημόσιου συμφέροντος.
www.dikaiologitika.gr