Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2016

Ε.Π.Σ. ΠΙΕΡΙΑΣ: ΔΗΛΩΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ

Ζήση μου ειλικρινά η συλλογιστική σου με αφήνει άφωνο.
Υποψήφιος Πρόεδρος της ΕΠΟ εγώ, κατανάλωσα μυαλό και δυνάμεις
για να διαμορφώσω το αποτέλεσμα του αγώνα Απόλλων Λάρισας – Πύδνα Κίτρους με «εργαλείο» διαιτητή από την Ε.Π.Σ. Μακεδονίας, δηλαδή την ένωση του αντιπάλου μου (για όσο ακόμη παραμείνει) κ. Γραμμένου.
Ισχυρίζεσαι, δηλαδή, ότι εγώ πλησίασα, μίλησα, επηρέασα και κατηύθυνα στις αποφάσεις του διαιτητή που ανήκει στην Ένωση του επικεφαλής της παράταξής σου κ. Γραμμένου.
Και στιγμή δεν μου πέρασε από το μυαλό ότι αυτός ο διαιτητής θα μπορούσε εύκολα να με καταγγείλει στον κ. Γραμμένο με ότι συνεπάγεται για το άτομό μου, την επιχειρηματική μου δραστηριότητα και την ποδοσφαιρική μου παρουσία μια ανάλογη καταγγελία από ένα διαιτητή.
Κι όλα αυτά τα λες σοβαρά και περιμένεις να σε πιστέψουν κιόλας.
Μετά από όλα όσα ο ίδιος «δηλώνεις» ή σε βάζουν να «δηλώσεις» περιμένεις να ασχοληθώ μαζί σου σοβαρά; Σε αφήνω λοιπόν στην μακαριότητά σου και στις «καταγγελίες σου» και για ένα να είσαι βέβαιος. Ανάλογες «καταγγελίες» δεν πρόκειται ούτε να με βγάλουν από τα δρόμο μου, ούτε να με πτοήσουν.
Γελάνε μαζί τους και με σένα βέβαια όλοι που μας γνωρίζουν.


Δημήτρης Ελευθεριάδης

Πρόεδρος ΕΠΣ Πιερίας
Υποψήφιος πρόεδρος ΕΠΟ