Τετάρτη 10 Αυγούστου 2016

ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΒΕΤΕΡΑΝΟ 80/ΧΡΟΝΟ ΡΕΠΟΡΤΕΡ ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗ

Ο ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΒΡΑΧΙΟΛΊΔΗΣ 

Σε μια αποκλειστική συνέντευξη του προς την ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ,πού λέει πολλά…

 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΣΔ 
( ΕΝΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ) 


 ''Όταν Το χθες έχει λόγο  που δεν ξεφτίζει στο σήμερα ούτε και στο Αύριο. ''



Ξέρω πως θα με μαλώσει , και δικαίως . Νιώθει άβολα στα καλά λόγια , αλλά η ίδια η πορεία του , επαληθεύει πως δεν γράφω υπερβολές ούτε ακρότητες . 

Αγαπημένοι αναγνώστες , ενώ είναι η πιο αγαπημένη συνέντευξη της ζωής μου , είναι συνάμα και η πιο δύσκολη, από τις πιο δύσκολες συνεντεύξεις που έχω την Τιμή , τιμή ανυπολόγιστης αξίας , να μου παραχωρήσει συνέντευξη ο Βετεράνος των Βετεράνων, η κορυφή θα πω της Δημοσιογραφίας , ο μοναδικός Απόστολος Βραχιολίδης . Δύσκολη όχι από την πλευρά του , αλλά από τη δική μου που έχω να βγάλω εις πέραν μια συνέντευξη , με έναν ''Πραγματικά Θρύλο'' της Δημοσιογραφίας.


Ας είμαστε ειλικρινείς όλοι εμείς που αποκαλούμε τον εαυτό μας δημοσιογράφο , μπροστά στο ενεργητικό του ,όπως και την πορεία του , ναι είμαστε όλοι μας δημοσιογραφάκια της δημοσιογραφίας , γιατί ποτέ δεν θα πετύχουμε έστω στο απειροελάχιστο, να καταφέρουμε , το ελάχιστο από την δημοσιογραφική του δράση και τονίζω δράση , γιατί η είδηση πλέον μέσα από την τεχνολογία έρχεται εκείνη σε μας και όχι εμείς σε εκείνη κάτι που μόνον εκείνος ήξερε,, ''να φτάσει στην πηγή, και να πιει νερό '' .( δική του φράση για τους δημοσιογράφους , εννοεί πως ο δημοσιογράφος δεν φτάνει μόνο να φτάσει στην πηγή αλλά και να πιει νερό !)

Έχω ένα μεγάλο αίσθημα ευθύνης , που χωρίζεται σε τρία μέρη . Το πρώτο είναι πως, δεν γίνεται με λίγα λόγια να κάνω μικρή εισαγωγή για               έναν μύθο της δημοσιογραφίας ( αδύνατον ) , το δεύτερο είναι πώς μέσα σε μια συνέντευξη , να χωρέσει αυτός ο μύθος Απόστολος Βραχιολίδης , και το τρίτο είναι το πώς θα επιλέξω ερωτήσεις που είναι πλειάδα μέσα στο μυαλό μου , σε έναν Βετεράνο που έδωσε τα Φώτα του στη δημοσιογραφία μας, επειδή , είναι αδύνατον κι αφύσικο , όσο λακωνικός και φειδωλός να είσαι , να κάνεις οικονομία στις λέξεις ,όσον αφορά την προσφορά του στη Δημοσιογραφία. Κι όσον αφορά το όνομα ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ. 
Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ 







Ευτυχώς που έχω τις αποδείξεις με το μέρος μου , που αν σκεφτούμε πόσο λείπει ακόμα ύλη , είναι όλη η πορεία του
pressliberty.wordpress.com
 Αναλυτική και με πλούσιο υλικό , αλλά και υλικό που ακόμα βρίσκουν από την πορεία του .   

pressliberty.wordpress.com'

Ως αρχή , να σας πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την τιμή να έχω μια συνέντευξη σας και αφού είστε ΄΄ φιλοξενούμενος '' όσον αφορά τη συνέντευξη μας , να σας Καλωσορίσω κοντά μας και εκ μέρους των αναγνωστών .


Διαβάστε τη συνέχεια εδώ