Υλοποιώντας
τον επιχειρησιακό της σχεδιασμό, κατά τη διάρκεια των σταθερών καθημερινών
ελέγχων βασικών οδών του ιστορικού κέντρου της πόλης και κατά τη διεκπεραίωση
των 155 καταγγελιών που δέχθηκε η υπηρεσία, βεβαιώθηκαν 8.170
τροχονομικές παραβάσεις, διενεργήθηκαν 73 έλεγχοι σε Καταστήματα Υγειονομικού
Ενδιαφέροντος, εκτελέστηκαν 16 διοικητικές
κυρώσεις και διεκπεραιώθηκαν 71 μηνυτήριες αναφορές και εκθέσεις αρχής.
Μέσα στον ίδιο
μήνα διεκπεραιώθηκαν εμπρόθεσμα 342 ενστάσεις πολιτών, με το μέσο χρόνο
ανταπόκρισης στις τηλεφωνικές καταγγελίες να καταγράφεται μειωμένος, στα 13
λεπτά της ώρας.
Κατά
το παραπάνω χρονικό διάστημα συγκροτήθηκαν συνολικά 23 μικτά
κλιμάκια ελέγχου με άνδρες της ΕΛ.ΑΣ. και λοιπές υπηρεσίες, τα οποία προχώρησαν
σε στοχευμένους ελέγχους που αφορούν σε παραβάσεις του αντικαπνιστικού νόμου, στον
έλεγχο του παραεμπορίου και στις διατάξεις σχετικά με τα καταστήματα
Υγειονομικού Ενδιαφέροντος (ΚΥΕ) κατά τις βραδινές ώρες.
Επισημαίνεται ακόμη ότι οι κοινοί τροχονομικοί
έλεγχοι σε συνεργασία με το Α΄ Τμήμα
Τροχαίας Θεσσαλονίκης διπλασιάστηκαν στην οδό Αγίου Δημητρίου και επεκτάθηκαν
πιλοτικά και στην οδό Δωδεκανήσου.
Υπενθυμίζεται
ότι η Δημοτική Αστυνομία, σε συναρμοδιότητα με την ΕΛ.ΑΣ., εξυπηρετεί μέσω
τηλεφωνικού ραντεβού, στον αριθμό 2313-317933,
περιπτώσεις βεβαίωσης γνησίου της υπογραφής κατ’ οίκον, εντός των διοικητικών
ορίων του Δήμου Θεσσαλονίκης, για δημότες που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα
υγείας. Τον Ιούλιο του 2016 πραγματοποιήθηκαν 294 αντίστοιχες
θεωρήσεις, με μέγιστο χρόνο αναμονής τις δύο ημέρες.