Πέμπτη 18 Αυγούστου 2016

ΤΑ ΚΑΛΆ, ΤΑ ΩΡΑΊΑ ΚΑΙ ΤΑ ΆΣΧΗΜΑ… (Μέρος 1ο)

Καμένα Βούρλα σου έρχομαι!!!
Έφτασε επιτέλους η πρώτη μέρα των διακοπών μου … Θα πάρω το αμάξι και θα πάρω τα
βουνά !! ή μάλλον την θάλασσα…Θα απολαύσω τα δροσερά νερά, την παραλία, την βραδινή βόλτα ..Τα είχα όλα σχεδιασμένα, όλα υπό έλεγχο….ή τουλάχιστον έτσι νόμιζα…
Επειδή, βέβαια, πάντα υπάρχει κάποιος ή κάτι να σε χαλάει το κέφι…
Συνήθως όταν ταξιδεύω είμαι μόνη στους δρόμους ή το μεγάλο φορτίο κυκλοφορίας βρίσκεται στο αντίθετο ρεύμα …Δυστυχώς, το πρώτο πράγμα που συνάντησα ήταν ένα μποτιλιάρισμα κοντά στα Τέμπη….
Τίποτα το τρομερό και λίγο αργότερα ο δρόμος ήταν άδειος και όλος δικός μου !!
Μου αρέσει πολύ ο αυτοκινητόδρομος όταν είναι άδειος : Άνετη και ξεκούραστη οδήγηση … Θα μπορούσα να οδηγήσω ώρες ασταμάτητα και να φτάσω στον προορισμό μου κεφάτη…
Αλλά εδώ Ελλάδα !!! Κάθε τρεις και λίγο συναντάς διόδια !!
Πληρώνεις τα πρώτα , πληρώνεις τα δεύτερα και κάποια στιγμή φτάνεις στα διόδια Μοσχοχωρίου και θέλεις να κάνεις φόνο !!!
3 ευρώ και 90 λεπτά παρακαλώ !!!
Με τι το έστρωσαν τον δρόμο αυτόν ??? Με άσφαλτο ή με χρυσό ???
Τόσα λεφτά να πάνε σε ιδιωτικές τσέπες όταν υπάρχει τόσο μεγάλο έλλειμμα στα ταμεία του κράτους !!! Τόσο ανίκανος είναι ο κρατικός μηχανισμός και δεν μπορεί να αναλαμβάνει την κατασκευή και την συντήρηση των δρόμων ??? Κερδοφόρα επιχείρηση πρέπει να είναι αλλιώς δεν θα αναλάμβανε κανένας επιχειρηματίας !!!
Τέλος πάντων !!!
Προχωράω το ταξίδι μου και απολαμβάνω την θέα γύρω μου… Τα ωραία βουνά όπου σίγουρα υπάρχει άγρια ζωή…. Λύκους, αλεπούδες, αρκούδες, γεράκια ….
Και ξαφνικά εμφανίζονται οι ανεμογεννήτριες !!! Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας που δεν βλάπτουν το περιβάλλον ( ?? ).
Αυτά τα τέρατα με τις κοφτές λεπίδες που κόβουν κομματάκια ότι πετάει κοντά στέκονται περήφανα πάνω σε ένα φαλακρό βουνό.
Άραγε ήταν πάντα φαλακρή αυτή η βουνοκορυφή ή κόπηκαν χιλιάδες δέντρα για να σώσουμε το περιβάλλον από τις βλαβερές ουσίες που εκπέμπουν οι ορυκτές πηγές ενέργειας και να εγκαταστήσουμε καθαρές πηγές ενέργειας ???
Λίγο ( είπα λίγο ) αντιφατικό μου φαίνεται !!!
Αυτό θέλουν να κάνουν στον Όλυμπο ???
Να κόψουν τα δέντρα για να τοποθετήσουν ανεμογεννήτριες για περιβαλλοντικούς λόγους ??
Συγνώμη, αλλά μου μοιάζει πιο πολύ με κερδοφόρα επιχείρηση παρά με σχέδιο διάσωσης του περιβάλλοντος !!!
Κάποιοι, μάλλον, προσπαθούν να κοροϊδέψουν κάποιους προβάλλοντας σχέδια με υποτιθέμενο περιβαλλοντικό σκοπό μειώνοντας την χρηματική σημασία της επιχείρησης αυτής.
Διότι μη γελιόμαστε …εδώ παίζονται πολλά μα πολλά χρήματα !!!
Τίποτα δεν γίνεται αν δεν υπάρχει κέρδος και σε αυτή την περίπτωση δεν είμαι σίγουρη ότι το κέρδος θα είναι περιβαλλοντικού χαρακτήρα ….
Συνεχίζεται…
Ιζαμπέλ Δέδε


μποτιλιάρισμα κοντά στα Τέμπη

μποτιλιάρισμα κοντά στα Τέμπη
Αδειος ο δρόμος ... η χαρά μου στην οδήγηση

Αδειος ο δρόμος … η χαρά μου στην οδήγηση
Λέω να πάω να ξύσω την άσφαλτο μπας και βρω χρυσό από κάτω!!!
Λέω να πάω να ξύσω την άσφαλτο μπας και βρω χρυσό από κάτω!!!
Για να σώσουμε το περιβάλλον ... ασ κόψουμε λίγες εκατοντάδες δέντρα !!!
Για να σώσουμε το περιβάλλον … ας κόψουμε λίγες εκατοντάδες δέντρα !!!


https://isabellededes.wordpress.com