Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016

Δήμος Κατερίνης: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

 Σάββας Χιονίδης: «Η βελτίωση του περιβάλλοντος συντεταγμένα και ολιστικά αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες της καθημερινής μας δράσης»



Να υιοθετηθεί ο σχολικός χώρος ως πεδίο δράσης και βελτίωσης του περιβάλλοντος και παράλληλα να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές σε θέματα προστασίας του,  στοχεύουν οι δράσεις που υλοποιεί το Τμήμα Περιβάλλοντος και Πρασίνου του Δήμου Κατερίνης σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.


Όλες οι δράσεις υλοποιούνται με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας, μέσα στη σχολική μονάδα. Στο πλαίσιο αυτό, ο Δήμος Κατερίνης υποστηρίζει και διαθέτει στα σχολεία όλων των βαθμίδων, υλικό, εξοπλισμό και εργασία, με έμφαση σε φυτεύσεις, καθαρισμούς, εργασίες συντήρησης και ενημέρωσης, για περιβαλλοντικά θέματα.


Ειδικότερα, καθοδηγεί τους μαθητές σε δράσεις, όπως η δενδροφύτευση, η επαφή με τη φύση, η ενημέρωση για την ανακύκλωση, οι οποίες αποτελούν ξεχωριστές δραστηριότητες, αναγκαίες και αποτελεσματικές στην κατεύθυνση δημιουργίας - από μικρή ηλικία - περιβαλλοντικής συνείδησης.


Προς αυτή την κατεύθυνση υλοποιήθηκαν τόσο οι εκπαιδευτικές δράσεις, που με κεντρικό σύνθημα ΚΑΝ’ΤΟ ΚΑΙ ΕΣΥ! επικεντρώθηκαν στην Κομποστοποίηση που γίνεται στο Δήμο μας και μπορεί να γίνει και στο σπίτι μας, όσο και η συμμετοχή στην Πανελλήνια Περιβαλλοντική Δράση Lets do it Greece, με επίκεντρο την «Σχολική Εβδομάδα Εθελοντισμού».


Παράλληλα, τη δυνατότητα να έρχονται καθημερινά σε επαφή με τη φύση μαθαίνοντας να καλλιεργούν τα δικά τους λαχανικά είχαν οι μαθητές του 2ου ΓΕΛ Κατερίνης, οι οποίοι με την συνδρομή του τμήματος Περιβάλλοντος και Πρασίνου δημιούργησαν το δικό τους λαχανόκηπο, στο χώρο του σχολείου και έμαθαν τα μυστικά της σποράς και της φροντίδας ενός λαχανόκηπου. 

Όπως τονίζει σε δήλωσή του ο δήμαρχος Σάββας Χιονίδης: «Στο Δήμο Κατερίνης, η προστασία και η βελτίωση του περιβάλλοντος συντεταγμένα και ολιστικά αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες της καθημερινής μας δράσης» επισημαίνοντας: «Οι περιβαλλοντικές δράσεις στα σχολεία βοηθούν στην ανάπτυξη του κοινωνικού αισθήματος στους μαθητές, καθώς και πνεύματος αισιοδοξίας για το μέλλον, ειδικά στις δύσκολες μέρες που περνά ο τόπος μας».