Κυριακή 22 Μαΐου 2016

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΛΧΑΖΙΔΗΣ: Ακόμα τρεις μνημονιακές ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ είναι έτοιμες να πούνε ΝΑΙ σε όλα

Σήμερα αυτές οι τρεις μαριονέτες οι (άνθρωποι) της διπλανής μας πόρτας θα πούνε ΝΑΙ σε ένα πολυνομοσχέδιο που υποθηκεύει το μέλλον των επόμενων γενεών για 99 ολόκληρα
χρόνια δηλαδή για ένα αιώνα.

Από αύριο το πρωί θα κυκλοφορούν ανάμεσα μας σαν να μην συμβαίνει τίποτα σαν να μην μας εξαπάτησαν υφαρπάζοντας την ψήφο μας (ευτυχώς όχι την δική μου) τάζοντάς μας και υποσχόμενοι τα εντελώς αντίθετα από αυτά που κάνουν.

Εσύ λοιπόν Κατερινιώτη & Κατερινιώτισα που τους ψήφισες αλήθεια πώς νιώθεις τι θα πεις στα παιδιά και τα εγγόνια σου όταν θα σε ρωτήσουν γιατί το έκανες ;

Εγώ πάντως αν και δεν τους ψήφισα δεν θα μείνω με σταυρωμένα τα χέρια και δεν θα χαριστώ σε κανέναν από αυτούς που με κορόιδεψαν με εξαπάτησαν και ξεπούλησαν τους κοινούς μας αγώνες στις πλατείες με τους "αγανακτισμένους" και τις από κοινού εκδηλώσεις διαμαρτυρίας τόσο με την "Εθελοντική Ομάδα Δράσης" όσο και τις υπόλοιπες δράσεις .

Δεν σας κρύβω πως με στεναχωρεί αφάνταστα η "εκκωφαντική σιωπή" από πλευράς της εθελοντικής ομάδας" http://www.otoposmou.gr " η οποία σε προηγούμενες καταστάσεις και σε ανάλογες περιπτώσεις ήταν πάντα παρών με τα ανάλογα καλέσματα προς τον λαό της Πιερίας και έμπαινε μπροστάρης σε όλες τις διαμαρτυρίες.

Φυσικά δεν μου διαφεύγει το γεγονός του ότι το τελευταίο διάστημα η ομάδα είναι επιφορτισμένη με ένα πολύ σοβαρό και βαρύ κοινωνικό έργο, αυτό της φιλοξενίας των προσφύγων και πολλά άλλα κοινωνικά πράγματα που έκανε και συνεχίζει να κάνει, αλλά αυτά υπήρχαν πάντα στο παρελθόν και ελπίζω να υπάρξει κάποια εξήγηση για αυτήν την "σιγή ασυρμάτου" εκ μέρους της ομάδας.

Και τώρα αυτοί οι ακατονόμαστοι (εννοώ τους ΒΟΛΕΥΤΕΣ στην φωτογραφία) που πρωτοστατούσαν μαζί με τους παρατρεχάμενούς τους στους κοινωνικούς αγώνες και στις διαμαρτυρίες στα γραφεία των τότε ΒΟΛΕΥΤΩΝ, κυκλοφορούν ανενόχλητοι ανάμεσά μας κάνοντας ακριβώς τα ίδια και χειρότερα χωρίς κανένα αίσθημα ντροπής, μας κάνουν και μαθήματα δημοκρατίας όταν τολμήσουμε να πούμε δημόσια την άποψή μας και να εναντιωθούμε στα κακώς κείμενα από τις αποφάσεις τους.

Εγώ λοιπόν σε ότι με αφορά, δεν θα παραμείνω αμέτοχος σε όλα αυτά που συμβαίνουν και θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου να τους κάνω τη ζωή όσο γίνεται πιο δύσκολη και όπως αυτοί με αυτά που ψηφίζουν προσπαθούν να με τρομοκρατήσουν και να με κάνουν να φοβάμαι να βγω και να κυκλοφορήσω άφοβα και ελεύθερα με την οικογένεια μου στους δρόμους τις πόλης μου, από εδώ και στο εξής ακριβώς το ίδιο θα ισχύσει και για αυτούς και τις οικογένειές τους.

Και μη βιαστείτε να πείτε κάποιοι πως αυτό δεν είναι δημοκρατικό και ότι τα λεγόμενά μου αποτελούν απειλή, σας απαντώ ευθέως πως δεν με αφορά αυτή η δημοκρατία σας, δεν με εκφράζει και σε τελική ανάλυση να την χαίρεστε τέτοια δημοκρατία, εγώ την έχω γραμμένη στα "μέζεα μου" μαζί με όλους εσάς που την υπηρετείτε.

Αλχαζίδης Αναστάσιος
Αποφασισμένος πρώην Αγανακτισμένος