Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

Η ΑΝΤΑΠΑΝΤΑΣΗ ΤΟΥ κ. ΚΙΟΣΣΕ ΣΤΟΝ κ.ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟ


Η ΑΠΑΝΤΑΣΗ ΜΑΣ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΥ (διαβάστε εδώ) 

Κύριε Αυγουστίνε Ανδρικόπουλε,
για εσάς κύριος Κιοσσές Κωνσταντίνος...
 Διάβασα με μεγάλη ευχαρίστηση τα όσα παραθέτετε αλλά οφείλω να σας πληροφορήσω ότι η λαϊκίστικη προπαγάνδα σας έχει να κάνει με δημότη και όχι με κάποιον πολιτευόμενο.
Τα στοιχεία που αναφέρετε σχετικά με το 3ημερό των εκδηλώσεων της Εμποροπανήγυρης Αιγινίου 2015 είναι ακριβή και σας επιβεβαιώνω ότι δεν έχω αναφέρει κάτι διαφορετικό σχετικά με τα ποσά που αναφέρετε, σε προηγούμενη ανάρτηση μου που περιλαμβάνει τον αριθμό απόφασης που κοινοποιήθηκε στη Διαύγεια.
Αναφέρεστε επιπλέον σε προσφορές που ανατέθηκαν στην επιχείρηση μου. Να ενημερώσω εσάς και όποιον άλλον διαβάζει τα παρακάτω:
1. Οι πολιτιστικές εκδηλώσεις της Εμποροπανήγυρης 2014(1500€ με ΦΠΑ) ανατέθηκαν στην επιχείρηση μου μέσω διαγωνισμού τον οποίο και δίκαια κέρδισα αφού η προσφορά που κατέθεσα ήταν η καλύτερη συνδυάζοντας το σύνολο του εξοπλισμού που ζητήθηκε με την καλύτερη τιμή υπέρ του Δήμου.
Επίσης αναφέρω ότι εσείς ο ίδιος κάνατε απευθείας ανάθεση στον κύριο Καμανατζή Μιχαήλ για τα εγκαίνια της ίδιας Εμποροπανήγυρης 2014 και δεν μπορείτε να με διαψεύσετε στο γεγονός ότι σε προσωπική στιχομυθία μας παρουσία τρίτου είπατε τα εξής: “Ας κάνει τα εγκαίνια αυτός για να του βουλώσουμε το στόμα” και  επίσης με ρωτήσατε “Μπορούμε να βάλουμε κάτι παραπάνω στο τιμολόγιο για να καλύψουμε κάποια μικροέξοδα;” στο τελευταίο ερώτημα η απάντηση μου ήταν ένα κατηγορηματικό όχι. (Άραγε τι συμφέροντα εξυπηρετούσαν αυτές σας οι κινήσεις?)
2. Η κάλυψη του συνεδρίου ΤΟΠ.Σ.Α.(5.800€ με ΦΠΑ) στο οποίο αναφέρεστε, ανατέθηκε επίσης στην επιχείρηση μου μετά από συμμετοχή σε ανοιχτό διαγωνισμό με κλειστές προσφορές για τον οποίο ενημερώθηκα και αυτή τη φορά μέσω του διαδικτύου. Η προσφορά μου δε, αναδείχθηκε η καλύτερη ανάμεσα σε 5 άλλες που συμμετείχαν καλύπτοντας και πάλι όλες τις προϋποθέσεις. Σχετικά με την ποιότητα του Συνεδρίου συμπληρώνω  πως μπορεί ο οποιοσδήποτε να παραστεί την 29 Σεπτεμβρίου 2015 και ώρα 10πμ στην Αίθουσα συνεδριάσεων του Δήμου και να βγάλει τα συμπεράσματα του σχετικά με την ποιότητα του αποτελέσματος.
3. Όσον αφορά την εκδήλωση Π.Ο.Σ.Α.Ρ.(4000€ με ΦΠΑ ).  Μου ζητήθηκε η διεκπεραίωση της εκδήλωσης από τον Δήμο, διότι πληρούσα όλες τις προδιαγραφές προσφέροντας επιπλέον αυτό που έλειπε από τις υπόλοιπες προσφορές, δηλαδή την ασφαλή διεξαγωγή της εκδήλωσης. Κλήθηκα να λύσω το πρόβλημα με τα ρεύματα της εκδήλωσης που σαν Δήμος δεν πληρούσατε τις προδιαγραφές. Η επίλυση αυτού του προβλήματος δεν περιλαμβανόταν στον εξοπλισμό που ζητήθηκε στην προσφορά.  Υποχρεώθηκα, λοιπόν, προσωπικά στον κύριο Μούμο Νικόλαο-επίσης Δημότη Αιγινίου και οικογενειακό φίλο που ανταποκρίθηκε στην έκκληση μου για βοήθεια  παραχωρώντας μου καλώδιο αξίας 1700 ευρώ( 50 καρέ 200 μέτρων). (Οι απαιτήσεις δε τις προσφοράς για την εκδήλωση, υποθέτω λόγω άγνοιας και απουσίας τεχνογνωσίας, αφορούσαν εξοπλισμό συναυλίας πολύ υψηλών προδιαγραφών στο ανοιχτό γήπεδο του Δήμου πλησίον του σταθμού όπως και την φωτιστική κάλυψη όλου του χώρου, ο οποίος κατά τα λεγόμενά σας θα φιλοξενούσε 10.000 κόσμο).Τέλος επισημαίνω πως μου ζητήθηκε να δώσω πολύ χαμηλή τιμή λόγω οικονομικής ανεπάρκειας του Δήμου. Σαν δημότης ανταποκρίθηκα στο αίτημα σας με αποτέλεσμα η εταιρεία μου ΟΠΟΤΕ ΚΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ  η εκδήλωση να μην έχει κανένα οικονομικό κέρδος και επιπλέον για να μην εκτεθεί ο Δήμος να κινδυνεύω να εκτεθώ ο ίδιος.

Σχετικά με τον διαγωνισμό προμήθειας γραφικής ύλης στον οποίο συμμετείχε η άλλη επιχείρησή μου(Βιβλιοπωλείο στην κεντρική πλατεία Αιγινίου) σας διαφεύγει μάλλον ή αποφεύγετε να αναφέρετε το τηλεφώνημα της γραμματέως σας κυρίας Λιόλιου η οποία μου ζήτησε τιμή μονάδος για το χαρτί φωτοτυπικού Α4, ενώ περιμένατε γραπτή κλειστή προσφορά μου. Μέσω τηλεφώνου δεν δίνονται προσφορές. Η τιμή που ανέφερα τότε αφορούσε την παραπλάνηση της καθώς αντιλήφθηκα το δόλο στην ερώτηση της ο οποίος αργότερα επιβεβαιώθηκε. Όταν ανοίχθηκαν οι προσφορές, παρουσία της κυρίας Τσαμπούρη η οποία κέρδισε την γραφική ύλη κι εγώ το χαρτί φωτοτυπικού, σας είπα πως είναι αδικία για την ίδια να πάρει μόνο τη γραφική ύλη με το σπάσιμο της προσφοράς σας διότι θα ζημιωνόταν η επιχείρησή της αφού η προσφορά αφορούσε το σύνολο των υλικών.
Τότε μου είπατε πως προέχει το συμφέρον του Δήμου και ότι είστε κερδισμένος αφού σπάζοντας τις προσφορές πετυχαίνετε καλύτερη τιμή. Αναρωτηθήκατε επίσης γιατί μιλάω αφού κέρδισα μέρος αυτής κάτι το οποίο μπορεί να επιβεβαιώσει η κυρία Τσαμπούρη που ήταν παρούσα στα όσα αναφέρω.
Μετά την πληροφόρηση σας από την κυρία Λιόλιου πως η τιμή που έδωσα για το χαρτί φωτοτυπικού Α4 στην κλειστή προσφορά μου ήταν διαφορετική από αυτήν που είχα δώσει τηλεφωνικά στην ίδια, με καλέσατε στο γραφείο σας για να με επιπλήξετε λέγοντας μου ότι δεν περιμένατε αυτό από εμένα, να φερθώ τόσο ύπουλα. Με διώξατε από το γραφείο σας ξεχνώντας πλέον το συμφέρον του Δήμου(χαμηλότερη τιμή στην προσφορά) και στερώντας μου το δίκιο. Όπως αποδεικνύεται βάζετε πάνω από όλα το εγώ σας χωρίς να παραδέχεστε το λάθος στην κρίση σας και την αδικία, επιβραβεύοντας στη συγκεκριμένη περίπτωση τη συνεργάτιδά σας. Φράσεις σας: “αποκλείεται να λέει ψέμματα” και “η προσφορά ανατίθεται στον κύριο Τοπτσή Βασίλειο, γιατί έτσι γουστάρω”. 
Η διαφάνεια των κλειστών προσφορών είναι η απόδειξη πως όσα λέω είναι αληθή.

Τέλος κάτι το οποίο παραλείπετε είναι η συνάντηση μας στο διάδρομο του δήμου 2 εβδομάδες πριν τις φετινές εκδηλώσεις της Εμποροπανήγυρης, στην οποία σας ρώτησα τι γίνεται με τις εκδηλώσεις. Με χαμόγελο η απάντηση σας ήταν “Ό,τι γίνει, θα γίνει.”. Δεν τιμά αυτή η απάντηση τη θέση που κατέχετε στο Δήμο.  
Μια εβδομάδα αργότερα στις 4/9 το μεσημέρι επισκέφθηκα το Δήμαρχο κύριο Λαγδάρη Ευάγγελο στο γραφείο του για να ενημερωθώ σχετικά με το θέμα. Ο ίδιος εξεπλάγην με την απάντησή που μου δώσατε μια εβδομάδα πριν. Μου είπε πως δε γνώριζε κάτι σχετικά με τις εκδηλώσεις και με παρέπεμψε στον υπεύθυνο, σε εσάς κύριε Ανδρικόπουλε που απουσιάζατε. 
Φυσικά μετά την προηγούμενη απάντηση που είχα λάβει από εσάς δεν μπήκα στη διαδικασία να σας επισκεφθώ εκ νέου και περίμενα ανακοίνωση στην ιστοσελίδα του Δήμου για πρόσκληση προσφορών οπτικοακουστικού εξοπλισμού, η οποία δεν έγινε ποτέ. 
Ανακάλυψα εν τέλει στην ιστοσελίδα της Διαύγειας ότι ο κύριος Δήμαρχος στις 4/9 με παρέπεμψε σε εσάς για να με ξεφορτωθεί και ξέχασε τάχα να μου πει ότι το πρωί της ίδιας μέρας της συνάντησης μας, στο συμβούλιο του Δήμου υπέγραψε την απευθείας ανάθεση για οπτικοακουστικό εξοπλισμό σε εταιρεία εκτός Δήμου. 
Προφανώς κύριε Ανδρικόπουλε ο λόγος που απορρίφθηκε η συμμετοχή μου για το διαγωνισμό(που δεν ανακοινώθηκε ποτέ και πουθενά) είναι ο εγωισμός σας και αντιπάθεια που τρέφετε προσωπικά προς το πρόσωπό μου μετά την αντιπαράθεση μας στο γραφείο σας για το χαρτί φωτοτυπικού.

ΥΓ.: Δεσμεύομαι με Δελτίο τύπου προς όλα τα Μ.Μ.Ε. αφού δεν εκτιμάτε καθόλου το facebook ως μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Ο καθένας έχει τη δική του πραγματικότητα, η αλήθεια όμως είναι μια.

Κωνσταντίνος Κιοσσές
Sound&Light Event