Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

ΕΚΛΟΓΈΣ ΣΩΜΑΤΕΊΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΊΝΙΟ …

Έλαβα ένα μήνυμα από το σωματείο των επαγγελματιών Αιγινίου για τις εκλογές που θα λάβουν μέρος στις 24/5/15.
Έμεινα !!! Κυριολεκτικά !!!

Θυμήθηκαν την ύπαρξη μου και μου έστειλαν ένα μήνυμα !!!
Στα 16 χρόνια μου ως επαγγελματία με κάλεσαν ΜΙΑ φορά για γενική συνέλευση (περίμεναν την στήριξη μου για να αποτρέψουμε την ύπαρξη μονίμου παζαριού στο Αιγίνιο… φθηνά πράγματα, γύφτους, κλέφτες, βρωμιά.. ήταν τα επιχειρήματα τους ), ΜΙΑ φορά με πήρε τηλέφωνο κάποιος για να μου ζητήσει την ψήφο μου και ΔΥΟ φορές μου έστειλαν μήνυμα για εκλογές !!!
Δεν με κάλεσαν άλλη φορά για γενική συνέλευση, ούτε για ενημέρωση, ούτε για οικονομικό απολογισμό, ούτε για να πάρουμε απόφαση για κοινή δράση !!
Σε όλα αυτά τα χρόνια δεν με πρόσφεραν ούτε στήριξη, αλλά ούτε βοήθεια στην προβολή των επιχειρήσεων μου !!
Μάλιστα για το περίπτερο στην είσοδο της εμποροπανήγυρης ενημερώθηκα όταν το βρήκα στημένο (την πρώτη φορά) στην είσοδο του παζαριού όπου ήδη είχαν τοποθετηθεί τα 2 μεγάλα πανό με τις διαφημίσεις των επαγγελματιών (για την δυνατότητα αυτήν έμαθα αφού έκλεισαν όλες οι θέσεις στα πανό και μετά !!).
Εννοείται πως δεν με ενημέρωναν ποτέ για τυχόν άλλες δράσεις του σωματείου !!!
Και ρωτώ :
1-Τι ρόλο παίζει αυτό το σωματείο τελικά ??
2- Μόνο εγώ έμεινα από έξω ή υπάρχουν και άλλοι επαγγελματίες σαν εμένα ??
3- Για ποιο λόγο δεν έγιναν ποτέ γενικές συνελεύσεις ??
4- Για ποιο λόγο θα γίνουν ακόμη μια φορά εκλογές χωρίς να προηγηθεί γενική συνέλευση και απολογισμός ??
5- Για ποιο λόγο δεν έγινε συνέλευση ποτέ για να σκεφτούμε σχέδιο δράση και στήριξη των τοπικών επαγγελματιών και αφήσαμε το Αιγίνιο να ερημωθεί χωρίς να αντιδράσουμε ??
Τελικά δυο πράγματα κατάλαβα :
1- Όταν έχουν ανάγκη για ψήφο για να εξασφαλίσουν μια καρέκλα στο Δ.Σ. τότε ξαφνικά με θυμούνται.
2- Προφανώς το σωματείο υπάρχει για να εξυπηρετήσει μια ομάδα 4-5 ατόμων και σίγουρα όχι για να εξυπηρετήσει το σύνολο των τοπικών επαγγελματιών !!
Ας με διαψεύσουν αν δεν είναι έτσι όπως τα λέω, αλλά τότε θα απαιτήσω να δω τα πρακτικά με τις υπογραφές και τον ετήσιο οικονομικό απολογισμό και τότε θα πρέπει να λογοδοτήσουν στο γεγονός που δεν ενημερώθηκα ΠΟΤΕ για ΤΙΠΟΤΑ , στο πως πάρθηκαν οι αποφάσεις και δεν έγινε ενημέρωση όλων των μελών ……!!!
Έτσι για να βάλω κάποια πράγματα στην θέση τους επειδή ήρθε ο καιρός κάποιοι να τα ακούσουν !
Δέδε Ιζαμπέλ

το βιβλιοπωλείο έκλεισε το Δεκέμβριο 2014
το βιβλιοπωλείο έκλεισε το Δεκέμβριο 2014

αυτό έκλεισε, άνοιξε για μια εβδομάδα το Δεκέμβριο και ξανά έκλεισε !!
αυτό έκλεισε, άνοιξε για μια εβδομάδα το Δεκέμβριο και ξανά έκλεισε !!

είναι χρόνια κλειστό !!
είναι χρόνια κλειστό !!
το μαγαζί αυτό έμεινε ανοιχτό μόνο λίγους μήνες
το μαγαζί αυτό έμεινε ανοιχτό μόνο λίγους μήνες
IMG_4310

isabelle en drasi

IMG_4295