Τρίτη 14 Απριλίου 2015

Ισχύουν οι δεσμεύσεις ΣΥΡΙΖΑ για τούς Αυτοκινητόδρομους ,τροχοπέδη για τήν ανάπτυξη της Περιφέρειας?

Η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίον ΑΕ έχει υπερβεί τό καθορισθέν και προβλεπόμενο  χρονοδιάγραμμα από την υπογραφείσα Σύμβαση παραχώρησης και εκμετάλλευσης τών Αυτοκινητοδρόμων με τό
Ελληνικό Δημόσιο. Δεν έχει ακόμη παραδώσει τή σήραγγα τών Τεμπών  αρχές τού 2015 ώς
όφειλε, έχει αναχρηματοδοτηθεί από τις Τράπεζες που ανακεφαλαιοποιήθηκαν, με εκατοντάδες εκ.ευρώ, ενώ για μεγάλο χρονικό διάστημα ελλείψει χρηματοδότησης είχε διακοπεί η πρόοδος τών
έργων.
Τίθενται λοιπόν αμείλικτα, καίρια ερωτήματα.
Η νέα διακυβέρνηση Τσίπρα/Καμμένου υποσχέθηκε προεκλογικά επαναδιαπραγμάτευση με τις παραχωρησιούχες κοινοπραξίες δηλ. των υπογραφεισών Συμβάσεων πού δεσμεύουν υπέρμετρα τό Δημόσιο που τώρα μετεκλογικά επιδιώκει τροποποίηση αυτών που κατά τη γνώμη μου μοιάζει σαν ανέφικτο νομικά.
Η ακατανόητη, ασυγχώρητη  πολιτική των παραχωρήσεων, ιδιωτικοποίησης των εθνικών Αυτοκινητοδρόμων  της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ απέτυχε στην πράξη οικτρά, οι κκ βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ενίσχυαν και στήριζαν το Κίνημα δεν Πληρώνω και υπόσχονταν μεγαλόστομα  πριν αναλάβουν τα ηνία τής χώρας κατάργηση των πανάκριβων για τούς χρήστες του εθνικού δικτύου που
φτιάχθηκε με χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων διοδίων, πλην όμως στην πράξη αφουγκραζόμενοι τήν δικαιολογημένη και διογκούμενη αγανάκτηση τών κατοίκων πού πλήττονται, δέν δείχνουν αποφασισμένοι να προχωρήσουν γρήγορα  με πλήρες  νομοθέτημα  που θα φέρουν στην βουλή στην πλήρη κατάργηση και εθνικοποίηση τους.
Είναι βέβαιο ότι οι κοινοπραξίες που μάς χρεώνουν πανάκριβα,αλμυρά  διόδια θα προσφύγουν διεκδικώντας αποζημιώσεις  στήν Δικαιοσύνη και την διεθνή Διαιτησία σε περίπτωση ρήξης η διαφωνίας  με την ελληνική Κυβέρνηση.
Αλήθεια πότε η πολυεθνική  κοινοπραξία Αυτοκινητόδρομος Αιγαίον ΑΕ, που δεν υπολογίζει κανέναν απολύτως και συμπεριφέρεται με θρασύτητα  και αδιαλλαξία απέναντι στην Τ.Α., δεν μεριμνά ως υποχρεούται από την κείμενη νομοθεσία για την λειτουργία παράλληλων, παράπλευρων οδών όπως απορρέει άλλωστε  από την συμβατική υποχρέωση της,θα παραδώσει τό τμήμα Σκοτίνα /Τέμπη και τήν Σήραγγα,πόσο περισσότερα εκατ.ευρώ κόστισε από τόν αρχικό προυπολογισμό  τό υπό κατασκευήν έργο, μπορεί κάποιος αρμόδιος να μας απαντήσει με ακριβή στοιχεία?
ΓΙΑΤΙ εισπράττει προκαταβολικά και παράνομα  εδώ και τόσα χρόνια  τό τίμημα τών διοδίων
στήν Λεπτοκαρυά λ.χ. ενώ δέν εχει ολοκληρώσει και παραδώσει  νωρίτερα τό έργο που ενδεχομένως δέν πληρεί  ενδεχομένως τις ευρωπαικές προδιαγραφές ανταγωνισμού?
Η διακυβέρνηση Κ.Καραμανλή 2004/2009 με κυρίαρχη πολιτική ιδεολογία παραχωρούμε στα μεγάλα εργολαβικά συμφέροντα με μπροστάρη τόν κ. Γ.Σουφλιά, εγκλημάτισε κυριολεκτικά σε βάρος της  τουριστικής και αιχμάλωτης Πιερίας πού αποκλείσθηκε και τεμαχίστηκε με αυτήν τήν
χαριστική παραχώρηση πλήρη καταχρηστικών όρων και συνυπαίτιοι ηθικά, πολιτικά και νομικά  είς ολόκληρον είναι ανεξαιρέτως όσοι βουλευτές, ενώ ενέπαιζαν  ρίχνοντας κροκοδείλια δάκρυα στα ευεπίφορα και φιλόξενα έντυπα κυρίως  τοπικά ΜΜΕ τούς κατοίκους και ψηφοφόρους τους, συνυπέγραψαν και ψήφισαν αδιαμαρτύρητα ,δουλικά λόγω κομματικής υποταγής και πειθαρχίας  στη βουλή χωρίς να εγείρουν, παρά την όψιμη ευαισθητοποίηση τους προεκλογικά, υποτυπωδώς  αντιρρήσεις η ενστάσεις λχ για τήν λειτουργία του Σταθμού διοδίων  τού Αιγινίου που
κατασκευάσθηκε με χονδροειδείς, εξόφθαλμες  πολεοδομικές παραβάσεις κατά τη ψήφιση του σχετικού Νόμου που επικύρωσε την λεόντεια,επαίσχυντη Σύμβαση και μέχρι σήμερα δεν έχουν
λογοδοτήσει.περιμένουμε να δούμε πως θα εκπληρώσει  σε περίοδο ολοκληρωτικής οικονομικής κατάρρευσης και επώδυνης δημοσιονομικής κρίσης, στο ακέραιον τις προεκλογικές δεσμεύσεις της η  νεότευκτη Κυβέρνηση συνεργασίας  ΣΥΡΙΖΑ τής γενικευμένης αοριστίας και τής ασάφειας που βιώνει μία εξαιρετικά δυσμενή πολιτική πραγματικότητα και αν ανατραπεί αυτό τό παράλογο, ληστρικό καθεστώς υπερφορολόγησης τών χρηστών τού εθνικού δικτύου μας..

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Δ..ΝΟΥΛΕΖΑΣ.δικηγόρος/Rechtsanawalt