Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

ΝΙΚΟΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΕΡΜΗ ΕΞΟΧΗΣ

Μακρίδης Νίκος: «Τα θερμά μου συγχαρητήρια στην ομάδα του χωριού μου»


Τα θερμά μου συγχαρητήρια στην ομάδα του χωριού μου, στον «Ερμή Εξοχής», για την άνοδό της στη β’ ερασιτεχνική κατηγορία του πρωταθλήματος της ΕΠΣ Πιερίας.
Οι αθλητές μας απέδειξαν και με το παραπάνω ότι αξίζουν την άνοδό τους και αποδεικνύουν περίτρανα ότι το πείσμα, η επιμονή, μα πάνω απ’ όλα η δουλειά, που τους χαρακτηρίζει είναι καθοριστικοί παράγοντες της κάθε επιτυχίας.
Τα συγχαρητήριά μου στους παίκτες, τον προπονητή, τη διοίκηση και σε όλους όσους συνέβαλλαν σε αυτή τη μεγάλη επιτυχία και μας έκαναν περήφανους.

Σας εύχομαι ολόψυχα πάντα επιτυχίες.


Με υπερηφάνεια ,
Μακρίδης Νίκος
Δημοτικός Σύμβουλος-
Επικεφαλής Δημοτικού Συνδυασμού

«Νέα Εποχή για την Κατερίνη»