Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΥΔΝΑΣ- ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ ΣΙΑΝΙΔΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Οποίος έχει την μύγα μυγιάζεται!!!

Για ποια αντιπολίτευση ακριβώς μιλάτε?, μάλλον η μύγα που σας γυροφέρνει
δεν σας επέτρεψε να διαβάσετε και να καταλάβετε τι ακριβως γράφει το δημοσίευμα.
Σαφώς και έχω γνώση του τι επακριβώς ψήφισα, αλλά σ’αυτήν την περίπτωση, αν ήταν να υποτιμήσω κάποιον, αυτός θα ήταν ο ίδιος μου ο εαυτός και όχι οι κάτοικοι του Χωριού των Ρυακίων, όπως εσείς αναφέρεστε.
Εγώ την διαφωνία μου με την πολιτική γραμμή που θέλησε να ακολουθήσει η προηγούμενη Δημοτική Αρχή, την εξέφρασα όπως θα έπρεπε, αποχωρώντας, από την παράταξη μου και συνεχίζοντας ως ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος.
Αν προσέξατε καλά το κείμενο, θα διαβάζατε την λέξη «βρέθηκε» και όχι «είχε συνάντηση».
Δεν αναφέρετε πουθενά κάποια προγραμματισμένη συνάντηση ούτε με τον πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας Ρυακίων ούτε φυσικά με τους κάτοικους, όπως εσείς αφήνετε να υπονοηθεί στο δημοσίευμα σας.
Όσον αφορά τα υψηλά τιμολόγια του νερού, ήταν απλώς ένα από τα προβλήματα, στο οποίο τόσο ο Πρόεδρος όσο και οι κάτοικοι που βρισκόταν εκείνη την στιγμή στο καφενείο, θέλησαν να αναφερθούν αλλά και να ενημερωθούν σχετικά γι’αυτό, λόγω των προεκλογικών σας υποσχέσεων, μιας και δεν βρέθηκε κανένας Δημοτικός Σύμβουλος της παράταξης σας να περάσει από εκεί.
Τα λάθη διορθώνονται!!!, οι προεκλογικές όμως υποσχέσεις που δώσατε  στον κόσμο, δεν αλλάζουν και αποτελούν δέσμευση προς τους κατοίκους όλων των χωριών του Δήμου Πύδνας-Κολινδρού.
Εγώ προσωπικά σαν Δημοτικός Σύμβουλος έχω την υποχρέωση να ακούω τα προβλήματα του κάθε Δημότη, όποια και αν είναι αυτά και να αναγνωρίζω τα λάθη μου, ακούγοντας  την γνώμη του κόσμου, πράγμα το οποίο με καθιστά ακόμη πιο υπεύθυνο και αποτελεί αξιοπρέπεια και όχι θράσος, όπως λέτε εσείς.
Δεν υποτιμώ εγώ την νοημοσύνη αυτών των κατοίκων, αλλά εσείς που εξαγγέλλετε προεκλογικά στον κόσμο τα ίδια πράγματα και θεωρείτε πως ο κόσμος θα σας δείχνει πάντα την εμπιστοσύνη του, χωρίς αποτέλεσμα.
          Αυτό σημαίνει υποτίμηση νοημοσύνης προς τον κόσμο κύριοι!!

Για να μην γίνω λοιπόν ο παραμυθάς που αναφέρθηκε κάποιος στις εορτές των Χριστουγέννων, ο οποίος έρχεται μόνο σαν τουρίστας στον τόπο του, προτιμώ να κάνω το καθήκον μου ως Δημοτικός σύμβουλος που τουλάχιστον έχει το γνώθι σ’αυτό!