Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΑΠΛΟΣ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΕΡΓΑΤΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΙΩΠΑΣ

Αγαπητοί συνδημότισσες και συνδημότες,
αφού πρωτίστως σας ευχαριστήσω για τη τιμή που μου κάνατε με το να με επιλέξετε ως εκπρόσωπό σας στο νέο δημοτικό συμβούλιο του δήμου Πύδνας Κολινδρού, Θα ήθελα να σας στείλω το παρακάτω μήνυμα:


Πιστός στα ιδανικά και τα πιστεύω που με διέπουν ως άνθρωπο και ως  Έλληνα πολίτη, δεσμεύομαι να δώσω και τη τελευταία ικμάδα των δυνάμεών μου για να μπορέσουμε να συμβάλλουμε δημιουργικά όλοι μαζί σε ένα δήμο που θα τον χαρακτηρίζει το όραμα, η εργατικότητα και η ταπεινότητα.
Η πολύωρη καθημερινή κοινωνική μου ενασχόληση με την ΠΑΕ ΑΙΓΙΝΙΑΚΟΣ στη FOOTBALL LEAGUE,  καθώς και οι αυξημένες επαγγελματικές μου υποχρεώσεις, δεν μου δίνουν τον πολυπόθητο χρόνο που απαιτείται για τη πλήρη ενασχόληση ενός αιρετού δημοτικού συμβούλου με τα κοινά. Παρόλα αυτά, δεσμεύομαι ότι θα σας εκπροσωπώ δυναμικά κι επάξια στο νέο δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Πύδνας Κολινδρού, όπου θα επιδιώξω να γίνω το αυτί και η φωνή σας για να εδραιωθεί μία πολιτική που θα διακρίνεται από:
διαφάνεια, δημοκρατικότητα και ίσες ευκαιρίες για όλους.

                      Με τιμή

               Iωάννης Νιώπας

        Δημοτικός σύμβουλος 
     δήμου Πύδνας Κολινδρού