Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

Κέλλυ Πρωτόπαπα: Για να τραγουδήσεις με πάθος πρέπει να έχεις ερωτευτεί δυνατά

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον αποστολέα του μηνύματος.... pinakio
Μια συνέντευξη εκ βαθέων αλλά και εφ’ όλης της ύλης μου έδωσε η νεαρή τραγουδίστρια που τρέλανε κοινό και coaches στο Voice Κέλλυ Πρωτόπαπα.
Μιλήσαμε για την εμπειρία της στο παιχνίδι, για την πορεία της στο όνειρο που χαράζει με μικρά βήματα, για τους γονείς της που επέμεναν να τελειώσει πρώτα το Πανεπιστήμιο της και μετά να ακολουθήσει το τραγούδι… Είπαμε και για τον έρωτα και για την συμβολή του στην μουσική και στην τέχνη...  “Οι λέξεις μπορεί να πονάνε” όπως λέει το τραγούδι που ερμήνευσε αλλά η φωνή της γαληνεύει. Σίγουρα η Κέλλυ θα διαγράψει μια αξιοπρεπή και γιατί όχι μεγάλη πορεία στο χώρο του τραγουδιού…

Άλλωστε το αξίζει, το ξέρω καλά αυτό καθώς μεγαλώσαμε σχεδόν στην ίδια γειτονιά και υπήρξε συμμαθήτρια με τον αδελφό μου όπως κι εγώ με την αδελφή της την Μαρία αντίστοιχα...Πρόκειται για ένα παιδί χαμηλών τόνων που δουλεύει πολύ σκληρά... για να αγγίξει το όνειρο της...Άλλωστε η Κέλλυ γεννήθηκε για να τραγουδάει. Αυτή είναι η ζωής και ο δικός μας ρόλος σε αυτήν είναι να την απολαμβάνουμε σε κάθε της βήμα! 
Σας παραθέτω την συνέντευξη και το ηχητικό αρχείο όπως το καταγράψαμε στο idradio.gr

Συνέντευξη στον Λευτέρη Χ. Θεοδωρακόπουλο

Κέλυ Πρωτόπαπα…μια νεαρή τραγουδίστρια που φαίνεται πλέον να έχει μπει σε ρυθμούς παραμυθιού σαν άλλη πριγκίπισσα αφού ζει ότι έχει ονειρευτεί… Έτσι είναι Κέλλυ;

«Τραγουδάω πάρα πολλά χρόνια, το είχα μέσα μου από μικρή, άσχετα αν στο σχολείο το έκρυβα…Πλέον ναι, θα μπορούσα να πω πως κάνω τα πρώτα μου βήματα σε ένα παραμύθι που ονειρευόμουν από μικρή…»

Πότε κατάλαβες ότι η μουσική πήγαζε από μέσα σου;

«Από μικρή το είχα καταλάβει και το ήθελα… Απλά είχα μαμά και μπαμπά που φωνάζανε… και ήθελαν πρώτα να τελειώσω το Πανεπιστήμιο και μετά να κάνω αυτό που θέλω… Ωστόσο εγώ τραγούδαγα μόνη μου γιατί πάντα η μουσική ήταν στο DNA μου».
                                                                                                    
Φέτος ο κόσμος σε είδε στο Voice όπου μάγεψες κοινό και coaches και έφυγες (άδικα κατά την γνώμη μου) στο battle… Πως όταν όλο αυτό σαν εμπειρία;


«Είχα πάρα πολύ άγχος ιδίως την στην πρώτη εμφάνιση… όχι μόνο εγώ αλλά οι περισσότεροι… τρέμαμε σαν ψάρια. Ωστόσο άξιζε σαν εμπειρία, πέρασα υπέροχα και σταbattle με την Νατάσα που διαγωνίστηκα μαζί της… Μάλιστα την Νατάσα την ήξερα χρόνια…Έτυχε και τραγουδήσαμε μαζί (είχα να την δω δυο-τρία χρόνια δεν γνώριζε η μία για την άλλη πως θα ήμασταν στο voice), θεωρώ
 πως ήταν ένα ωραίο ντουέτο, εγώ το απόλαυσα… Και πιστεύω πως φάνηκε επί σκηνής αυτό».


Πάντως στην οντισιόν το είπες και το έκανες γύρισες και τους 4 σχεδόν ταυτόχρονα…το περίμενες;
«Όταν το είδα και το διαπίστωσα μου κόπηκαν τα πόδια…Ωστόσο το είχα πει πως θα το κάνω…το έλεγα πως θα τα καταφέρω. Όταν ξεκίνησα το κομμάτι ήρεμα, απαλά, είχα και ένα θέμα στον ήχο αλλά μετά τα έχωσα…τα έδωσα όλα και ξαφνικά γύρισε η Μελίνα και στην συνέχεια οι υπόλοιποι εκεί μου κόπηκαν τα πόδια και έκανα και ένα σαρδάμ…αλλά το ξεπέρασα».




Έχεις δουλέψει και σε πίστες, Θες να μας πεις λίγο για τις συνεργασίες σου; Με ποια «μεγάλα ονόματα» έχετε τραγουδήσει στις ίδιες σκηνές… Ποιες είναι οι εντυπώσεις 

 Διαβάστε τη συνέχεια εδώ