Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Ο Κωνσταντίνος Γλίξμπουργκ απαντά για τη σχέση του με την Αλίκη Βουγιουκλάκη -Το τούνελ από τα Ανάκτορα έως το σπίτι της

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον αποστολέα του μηνύματος.... epirusblog.gr/
Αναδρομή στο παρελθόν έκανε τέως βασιλιάς Κωνσαντίνος Γλίξμπουργκ και αναφερόμενος σε σημαντικά γεγονότα της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας. 

Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στο φημολογούμενο έρωτά του με την Αλίκη Βουγιουκλάκη...

Μιλώντας στο κυπριακό ΡΙΚ αναφέρθηκε στο παρασκήνιο της σύγκρουσής του με τον Γεώργιο Παπανδρέου λέγοντας τα εξής: «Ολοι κάνουμε λάθη, αλλά πρέπει να αναλύσεις όλη την πολιτική σου ιστορία για να δεις τι λάθη έκανες...

Ακόμα και σήμερα, κάποιοι λένε ότι εγώ έδιωξα τον Γιώργο Παπανδρέου από την πρωθυπουργία. Δεν υπήρχε περίπτωση να τον διώξω, αφού τον συμπαθούσα και οι σχέσεις μας ήταν άψογες. Ήταν μια σχέση παππού - εγγονού. 

Θυμάμαι όταν τον κάλεσα να φάμε στα Ανάκτορα και του είπα “έχω την εντύπωση ότι θα μας βάλουν να τσακωθούμε”. Με ρώτησε “ποιος”. Του απάντησα “δεν ξέρω, αλλά σας παρακαλώ αν δείτε κάποιον στο περιβάλλον που δεν σας αρέσει να μου το πείτε...».


Αν δεν όρκιζα τη χούντα θα γινόταν εμφύλιος
«Αν δεν όρκιζα τη χούντα, θα γινόταν εμφύλιος», τόνισε ο Γλίξμπουργκ αναφερόμενος στην περίοδο της δικτατορίας ενώ  ερωτηθείς αν θα μπορούσε να είχε λειτουργήσει πιο σθεναρά, απάντησε: «Πιο σθεναρά από το να φύγεις από τα Ανάκτορα και την πολυτέλεια και να ηγηθείς ενός κινήματος κατά της χούντας, δεν γίνεται».

Πώς σχολίασε τη σημερινή κατάσταση στην Ελλάδα
Ο Γλίξμπουργκ στη συνέντευξή του δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στη σημερινή κατάσταση στην Ελλλάδα, στην οικονομική κρίση που περνά η χώρα τονίζοντας ότι «γίνεται κολοσσιαία προσπάθεια από την κυβέρνηση και την αντιπολίτευση για να βγούμε από αυτό το χάος ...). 

Οταν άρχισε η κρίση, οι ξένοι δεν μιλούσαν με τα καλύτερα λόγια για την Ελλάδα. Είχε χάσει την αξιοπιστία της. Τώρα γίνεται μεγάλη δουλειά. Και πρέπει να σταματήσουμε τους νέους να φεύγουν από την Ελλάδα». 

Μάλιστα, μιλώντας στο κυπριακό κανάλι και αναφερόμενος στην κατάσταση στη χώρα μας χρησιμοποίησε το «εμείς» για να περιγράψει τα όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα.  «Εμείς περάσαμε πολύ δύσκολη περίοδο. Γίνεται προσπάθεια από όλους τους Έλληνες και σιγά σιγά βγαίνουμε από την κρίση. Το γεγονός ότι ο λαός υποφέρει δεν μπορούμε να το αγνοήσουμε. 

Οι μειώσεις σε μισθούς και συντάξεις με απασχολούν πάρα πολύ. Όσοι μου μιλάνε μου λένε "τι μέλλον θα έχει το παιδί μου;". Και είναι σωστή ερώτηση», είπε χαρακτηριστικά προσθέτοντας ότι προτιμά να είναι στην Ελλάδα όταν γίνονται όλα αυτά, παρά να ζει στο εξωτερικό.

Νεανικός έρωτας η Αλίκη Βουγιουκλάκη
Ο Κωνσταντίνος Γλίξμπουργκ στη συνέντευξή του αναφέρθηκε και σε πιο προσωπικές πτυχές της ζωής του, ενώ σχολίασε και τον «αστικό μύθο» που ήθελε να υπάρχει τούνελ που οδηγούσε από τα Ανάκτορα στο σπίτι της Αλίκης Βουγιουκλάκη. «Η Αλίκη ήταν καταπληκτική ηθοποιός και άνθρωπος. Την είχα δει με τις αδερφές μου στο θέατρο. 

Έλεγαν τότε ότι υπάρχει ένα τούνελ από τα Ανάκτορα που βγαίνει στο σπίτι της. Και απαντούσα εγώ: "Αν παραδεχτούμε ότι υπάρχει αυτό το τούνελ και η Αλίκη αποφασίσει να αλλάξει σπίτι, θα πρέπει να αλλάξουμε το τούνελ;», είπε χαρακτηριστικά ο Γλίξμπουργκ ενώ παραδέχθηκε ότι είχε πάει στο στούντιο της Φίνος Φιλμ. 

Ωστόσο όταν ρωτήθηκε για το αν ήταν ένας νεανικός έρωτας, γέλασε αμήχανα και είπε «δεν ξέρω, εσείς θα μου πείτε».

«Πιστεύω ότι οι γιοι μου δεν σκέφτονται να ασχοληθούν για την πολιτική»
«Έχουμε εγκατασταθεί στο Πόρτο Χέλι και τα παιδιά μου κάνουν τη ζωή τους. Χαίρομαι που ο Νικόλαος έχει μετακομίσει εδώ. 

Αλλά και αυτός δουλεύει και δεν τον βλέπω αρκετά» είπε, ενώ αναφέρθηκε και στο ενδεχόμενο να ασχοληθούν οι γιοι του με την πολιτική: «Γιατί πρέπει ένας από τους δυο να μπει στην πολιτική; Για να εξυπηρετήσει λαϊκούς πολιτικούς; Εγώ θέλω το καλό του τόπου. Αν είναι γι' αυτό ναι. 

Αν είναι για την εξυπηρέτηση πολιτικών, όχι. Πιστεύω ότι δεν σκέφτονται κάτι τέτοιο... Θα μου το είχαν πει».

Τέλος, για τον βαφτισημιό του, πρίγκηπα Ουίλιαμ, είπε με καμάρι: «Θα είναι καλός βασιλιάς και θα πάρει πολύ καλές συμβουλές από τη γιαγιά του»

http://www.iefimerida.gr