Τρίτη 8 Απριλίου 2014

H Βάγια Παπαντωνίου από το Αιγίνιο υποψήφια δημοτική σύμβουλος με τον συνδυασμό του Δημήτρη Ζαφείρη

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον αποστολέα του μηνύματος.... Γραφείο τύπου Ζαφείρη Δημήτρη
Μετά από ώριμη σκέψη αποφάσισα να μεταφέρω τη δράση μου  στην Τοπική Αυτοδιοίκηση. 

Στην απόφαση μου αυτή δύο ήταν οι καταλυτικοί παράγοντες:
1. Ο «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ», που δίνει νέα προοπτική και όραμα στην τοπική κοινωνία, καθώς και την δυνατότητα να αξιοποιηθούν άνθρωποι με εξειδικευμένες επιστημονικές γνώσεις.

2. Ο επί κεφαλής του συνδυασμού Δημήτρης Ζαφείρης, που, με το πάθος και την αγάπη του για τον τόπο μας και τις γνώσεις του στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, μου ενέπνευσε εμπιστοσύνη και μου μετέδωσε τον ενθουσιασμό του για έναν νέο Δήμο – πρότυπο. 

Αγαπώ τον τόπο μου και οραματίζομαι να προσφέρω για την βελτίωση της καθημερινότητας των συνδημοτών μου.

Η ψήφος των συνδημοτών μου είναι τιμή για μένα.