Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Πρόσκληση σε Γενική Συνέλευση της παράταξης "ΒΟΡΕΙΑ ΠΙΕΡΙΑ - ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΑΝΑΠΤΥΞΗ"

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον αποστολέα του μηνύματος.... ΒΟΡΕΙΑ ΠΙΕΡΙΑ - ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Σας προσκαλούμε στην Ανοικτή Γενική Συνέλευση  που θα πραγματοποιήσει η Δημοτική Παράταξη ΒΟΡΕΙΑ ΠΙΕΡΙΑ – ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ –  ΑΝΑΠΤΥΞΗ  με Θέματα:
1)                     Δημοτικές εκλογές 2014
2)                     Προγραμματικές αρχές
3)                     Εκλογή Συντονιστικής Επιτροπής
4)                     Διάφορες προτάσεις                                 

ΤΡΙΤΗ 18 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2014 στις 7:30 μ.μ.
ΣΤΟ ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΟ ΑΙΓΙΝΙΟΥ
Θα ακολουθήσει κοπή πίτας – συνεστίαση
στην ταβέρνα «ΑΡΟΤΟΣ» στον Καταχά

*****************************************************


ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ
1.      Λειτουργία του Δήμου
Α. Γενικές αρχές
Ø  Η Δημοτική διοίκηση μελετά όλα τα ζητήματα που αφορούν την τοπική κοινωνία, ακόμα και αυτά που δεν ανήκουν στην στενή αρμοδιότητα της.  Λειτουργεί με βάση τους θεσμοθετημένους κανόνες προς όφελος του δήμου και της κοινωνίας, αγνοώντας πιέσεις που ασκούνται από συμφέροντα (ιδιωτικά, κομματικά κ.λπ.) μη λαμβάνοντας υπ’ όψιν προσωπικό ή πολιτικό κόστος. Μαζί με τους πολίτες, αγωνίζεται για δίκαια θεσμικά αιτήματα όπως η αύξηση των πόρων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, η διεύρυνση και προάσπιση της δημοκρατίας, η διαφάνεια, και η ποιότητα ζωής.
Ø  Σε συνεργασία με την κοινωνία, αποφασίζει για τις γενικές κατευθύνσεις ανάπτυξης. Καθορίζει τους μακροπρόθεσμους και  βραχυπρόθεσμους στόχους και θέτει προτεραιότητες. Γι’ αυτό απαιτείται ουσιαστική λειτουργία και διεύρυνση των θεσμών άμεσης δημοκρατίας (Λαϊκές συνελεύσεις κ.λπ.).
Ø  Προγραμματίζει έγκαιρα και φροντίζει για την υλοποίηση του προγράμματος της με συνεπή εργασία και συνεχή αξιολόγηση των πεπραγμένων. Εκπονεί ενιαίο αλλά και κατά τομείς και οικισμούς πρόγραμμα ανάπτυξης που επικαιροποιείται σε ανοικτές κοινωνικές διαδικασίες, με παρακολούθηση υλοποίησης και με τεκμηριωμένους απολογισμούς
Ø  Δημιουργία  θεσμών διαφάνειας και διαρκής λειτουργία του  (Δημοσίευση στο διαδίκτυο αποφάσεων, ενημερωτικό έντυπο, υποχρέωση γραπτών απαντήσεων σε αιτήματα δημοτών κ.λπ.). Ανάθεση έργων μόνο μετά από δημοσιευμένη ανοικτή διαδικασία .
Ø  Ορθολογική εξοικονόμηση πόρων, είσπραξη τελών μετά από τη μέγιστη δυνατή μείωση για όσους πραγματικά αδυνατούν να πληρώσουν. Όχι στους ημετέρους που δεν πληρώνουν. Καταπολέμηση των αυθαίρετων καταπατήσεων δημοτικών εκτάσεων και αξιοποίηση τους προς όφελος του συνόλου των δημοτών. Συσστράτευση του δήμου μας με όσους στις Περιφερειακές Ενώσεις Δήμων και στην Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας διεκδικούν αύξηση των κρατικών χρηματοδοτήσεων προς την Τοπική Αυτοδιοίκηση.  
Β. Διοικητικές δομές
Ø  Θεματική οργάνωση στις αρμοδιότητες των αιρετών με γνώμονα την αποτελεσματικότητα κι όχι την τήρηση τοπικιστικών ή πολιτικών ισορροπιών. Παραγωγική εργασία τουλάχιστον στο καθιερωμένο πλήρες ωράριο των υπαλλήλων.
Ø  Κανονισμός λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου με στόχο την παραγωγική λειτουργία του. Όχι  χρονοβόρες διαδικασίες «καφενείου.  Δυνατότητα συμμετοχής και παρεμβάσεων φορέων και πολιτών.
Ø  Τοπικές και Δημοτικές Κοινότητες Με πόρους και αρμοδιότητες, με τακτικές ανοικτές συνεδριάσεις, με αναζωογόνηση της παλιάς κοινότητας και του παλιού Δήμου.  
Ø  Διαρκής βελτίωση  του οργανογράμματος του δήμου, με στόχο την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του προσωπικού και την καλύτερη εξυπηρέτηση του δημότη. Όχι χρησιμοποίηση των υπηρεσιών για προσωπικές εξυπηρετήσεις.
Ø  Γενικά εργάζεται εντατικά για το κοινό καλό έχοντας σταθερή προσήλωση στις αρχές της δικαιοσύνης και της ισονομίας. Εγκαλεί, ζητά διορθωτική πορεία και αν χρειαστεί αποβάλει από τις τάξεις της όσους παρεκκλίνουν από τις παραπάνω αρχές.
2.     Ποιότητα ζωής
Α.  Διαχείριση απορριμμάτων – λυμάτων
Ø  Πλήρης ανακύκλωση.
Ø  Κατάργηση των ανεξέλεγκτων χώρων απορριμμάτων.
Ø  Διαχείριση αδρανών (μπάζα).
Ø  Σωστή λειτουργία και διεύρυνση δικτύου αποχετεύσεων και βιολογικών.
Β. Ύδρευση
Ø  Μέριμνα για επάρκεια νερού. Έλεγχος ποιότητας νερού και δικτύων.
Ø  Μείωση τελών και κόστους λειτουργίας.
Γ.  Περιβάλλον
Ø  Προστασία και Ανάδειξη υγροβιοτόπων.
Ø  Προστασία παραλιών –θάλασσας.
Ø  Προστασία δασικών εκτάσεων  (λαθροϋλοτομία)
Ø  Πράσινο στους κοινόχρηστους χώρους
Ø  Αποτελεσματικό πρόγραμμα καταπολέμησης κουνουπιών. 
3.       Υποδομές και συγκοινωνία
Α.  Προαστιακός
Ø  Αγώνας για στάση στο Μακρύγιαλο.
Ø  Αγώνας για τη λειτουργία του σταθμού στο Αιγίνιο.
Γ. Οδικά δίκτυα
Ø  Ο Δήμος πρωταγωνιστής στον αγώνα για την κατάργηση των διοδίων Αιγινίου.
Ø  Συντήρηση δρόμων εντός των οικισμών από συνεργείο του Δήμου.   
Ø  Πίεση σε αντιπεριφέρεια και περιφέρεια για επαρκή συντήρηση του επαρχιακού οδικού δικτύου. 
Γ.  Λιμάνια
Ø  Σωστή λειτουργία αλιευτικών καταφυγίων Μεθώνης και Αλυκών.
Ø  Προώθηση της μελέτης και κατασκευής αλιευτικού καταφυγίου στο Μακρύγιαλο.
Ø  Μελέτη για δημιουργία επιβατικού – εμπορικού λιμανιού στις Αλυκές. 
Δ. Επενδύσεις
Ø  Μελέτη για εγκατάσταση φωτοβολταϊκών σε δημοτικά κτήρια και σχολεία.
Ø  Μελέτη για αξιοποίηση τοπικής προέλευσης βιομάζας (δάση, βαμβάκια κ.λ.π.).
Ø   Μελέτη για εγκαταστάσεις τηλεθέρμανσης οικισμών.
4.     Τοπική Παραγωγή
Α.  Αγροτικά
Ø  Λειτουργία γραφείου Αγροτικής Ανάπτυξης.
Ø  Στήριξη πρωτοβουλιών ομάδων νέων αγροτών. Παραχώρηση γης ακόμα και δωρεάν στην αρχή.
Ø  Ενίσχυση προσπαθειών για νέες καλλιέργειες και βιολογική γεωργία.
Ø  Ενίσχυση ομάδων κτηνοτρόφων για μονάδες καθετοποιημένης παραγωγής. Κτηνοτροφικές ζώνες.
Ø  Ουσιαστικές πρωτοβουλίες του Δήμου που συμμετέχει στο φορέα διαχείρισης της ΠΟΑΥ Βόρειας Πιερίας για ουσιαστική λειτουργία του σε συνεργασία με το Σύλλογο Μυδοκαλλιεργειών, ώστε να βελτιωθούν και να επεκταθούν οι μυδοκαλλιέργειες της περιοχής.
Β.  Μεταποίηση
Ø  Λειτουργία των Βιοτεχνικών πάρκων.
Ø  Γραφείο στήριξης επενδύσεων - Βιοτεχνίας.
Γ.  Επαγγελματίες
Ø  Καθημερινή συνεργασία και κοινές δράσεις.
Δ.  Τουρισμός
Ø  Λειτουργία σχετικού γραφείου για:
·       προβολή των αρχαιολογικών θησαυρών μας (Κίτρος, Αγαθούπολη, Παλιάμπελα κ.ά)
·       προβολή των παραθαλάσσιων και ορεινών περιοχών του δήμου με ιδιαίτερο φυσικό κάλλος.
·        Προβολή υγροτόπων (οικοτουρισμός).
5.   Κοινωνική Ζωή
Α.  Πολιτισμός - Αθλητισμός
Ø  Πλήρης στήριξη των πολιτιστικών φορέων.
Ø  Σωστή λειτουργία – διεύρυνση της Μουσικής Σχολής και της Φιλαρμονικής.
Ø  Προβολή της τοπικής πολιτιστικής δημιουργίας.
Ø  Στήριξη των αθλητικών συλλόγων, τόσο στο υψηλό επίπεδο, όσο και στις Ακαδημίες.
Ø  Ενίσχυση των προγραμμάτων μαζικού αθλητισμού.
Β. Κοινωνική αλληλεγγύη
Ø  Διευρυμένη λειτουργία του «Βοήθεια στο σπίτι».
Ø  Στήριξη των ΚΑΠΗ.
Ø  Ενεργός συμμετοχή  του Δήμου σε πρωτοβουλίες εθελοντικών ομάδων για δημιουργία δομών κοινωνικής αλληλεγγύης (κοινωνικό παντοπωλείο, φαρμακείο, φροντιστήριο) και στήριξη πολιτών – θυμάτων του σύγχρονου θλιβερού φαινόμενου της εξαθλίωσης.  
Γ.   Παιδεία
Ø  Καθημερινή φροντίδα για την κάλυψη των αναγκών όλων των σχολικών μονάδων.
Ø  Κάλυψη των δαπανών των σχολείων για ηλεκτρικό ρεύμα μέσα από τα τέλη που εισπράττει ο Δήμος μέσω ΔΕΗ.
Ø  Διερεύνηση δυνατότητας για τοποθέτηση φωτοβολταϊκών στα σχολεία.
Ø  Μελέτη θέρμανσης σχολικών μονάδων με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Ø  Ουσιαστική και διαφανής λειτουργίας της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας και των Σχολικών Επιτροπών.
Ø  Στήριξη των Συλλόγων Γονέων και συνεργασία με στόχο τη δημιουργία  Ένωσης  Γονέων στο Δήμο μας.
Ø  Έκδοση οικοδομικών αδειών για όσα σχολεία του δήμο μας δεν έχουν, ώστε να μπορούν να χρηματοδοτηθούν έργα βελτίωσης των υποδομών τους.
Ø  Νέο κτήριο για το δημοτικό σχολείο Μακρυγιάλου.
Δ  Υγεία
Ø  Αγώνας για πλήρη κάλυψη των αναγκών σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Κέντρου Υγείας Αιγινίου. Έντονη αντίδραση σε κάθε σκέψη υποβάθμισης ή κλεισίματος.
Ø  Αγώνας για διατήρηση και αναβάθμιση των Τοπικών Αγροτικών Ιατρείων.
Ø  Συνεργασία με όλους τους φορείς της Πιερίας για διατήρηση των δομών του ΕΟΠΥΥ και του Νοσοκομείου Κατερίνης καθώς και για ουσιαστική λειτουργία όλων των κλινικών του.                                                                                                             

                                                                                                                    12-2-14

                                                                                                                       H ΣΕ