Δυστυχώς δεν ήταν απλά ένα κακόγουστο αστείο και πλέον είναι γεγονός: Το Facebook ξεκινά από αυτή τη βδομάδα να προβάλλει διαφημιστικά videos στο News Feed των χρηστών, με απώτερο σκοπό, φυσικά, τα έσοδα.
Οι διαφημίσεις θα λειτουργούν ως εξής:
Το video θα φορτώνεται αυτόματα (αν είστε συνδεδεμένοι από mobile συσκευή τότε θα φορτώνει μόνο μέσω Wi-Fi) και θα ξεκινά η αναπαραγωγή του επίσης αυτόματα, μόλις ο χρήστης «περάσει» από πάνω του ενώ κάνει scroll στο news feed του. Ευτυχώς, δε θα αναπαράγεται και ο ήχος του video αυτόματα, εκτός αν κάνετε κλίκ στο video, κάτι που θα ήταν καταστροφικό για τους χρήστες (και το ίδιο το Facebook πιθανότατα). Μόλις τελειώσει, θα εμφανίζονται 2 επιπλέον διαφημιστικά spots στα οποία θα μπορείτε να κάνετε κλικ για να προβάλλετε, από τον ίδιο διαφημιστή με το πρώτο spot.
Με τη μέθοδο αυτή το Facebook προσπαθεί να εκμεταλλευθεί το δισεκατομμύριο των χρηστών του για να αυξήσει τα έσοδά του και είναι βέβαιο πως θα έχει αποτέλεσμα. Μένει να δούμε κατά πόσο οι χρήστες θα αντιδράσουν και αν η αντίδρασή τους αυτή θα περιοριστεί απλά στη…γκρίνια ή αν θα δούμε και πολλούς να διακόπτουν τη χρήση της υπηρεσίας.
Πηγή: digitallife.gr