Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

Της Έκαναν Ανάκληση Της Ιθαγένειας Και Δεν Μπορεί Να Γυρίσει Στην Ελλάδα

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον αποστολέα του μηνύματος.... madatoforo
Η 18χρονη Αγγελική σπουδάζει στην Αρμενία και συγκεκριμένα στο κρατικό μουσικό πανεπιστήμιο του Ερεβάν. Η 18χρονη επικοινώνησε με μήνυμα στην σελίδα του madatoforos.com  στο facebook και αναφέρθηκε στο πρόβλημα που ταλαιπωρεί εκείνη και την οικογένεια της εξαιτίας της ελληνικής γραφειοκρατίας.
Διαβάστε παρακάτω το μήνυμα της Αγγελικής:

”Καλησπέρα σας,
Λέγομαι Αγγελική Λαλαμπέκοβα. Γεννήθηκα στην Θεσσαλονίκη, άρχισα το δημοτικό στην Ζαρίφειο Παιδαγωγική Ακαδημία Αλεξανδρούπολης και τελείωσα το 3ο Γενικό Λύκειο Αλεξανδρούπολης με Άριστα απολυτήριο.
Οικογενειακώς αποφασίσαμε να πάω να σπουδάσω στο κρατικό μουσικό πανεπιστήμιο του Ερεβάν βιολί, γιατί ο μπαμπάς μου έχει αρμένικες ρίζες και επειδή το κράτος της Αρμενίας μου πρόσφερε πλήρης κρατική υποτροφία.
Πήγα να σπουδάσω, όλα ήταν καλά ωσότου αποφάσισα στις καλοκαιρινές διακοπές μου να επιστρέψω στο σπίτι μου, όταν πληροφορήθηκα από τους γονείς μου πως μέσα σε μια νύχτα κάνανε ανάκληση της ιθαγένειας της μαμάς μου και αυτόματα της δικιάς μου. Αυτήν την στιγμή εγώ δεν μπορώ να γυρίσω στην Ελλάδα, στην Πατρίδα μου, στο σπίτι μου, να δω τους γονείς μου, γιατί μου κάνανε επίσης κατάσχεση ταυτότητας και διαβατηρίου. Ήδη ένα από τα τοπικά κανάλια έβγαλε 2 φορές το θέμα μας και ραδιόφωνο από την Κομοτηνή και την Αλεξανδρούπολη επίσης ενδιαφέρθηκαν και ανέδειξαν το θέμα.
Επίσης ήδη έχουμε προσωρινή αναστολή από το δικαστήριο το οποίο ανακαλεί την απόφαση του Αν. Υπουργού Εσωτερικών και του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης διοίκησης Μ/Θ.
Γι’αυτό αν μπορείτε και εσείς να αναδείξετε αυτό το θέμα ώστε να γίνει ανάκληση αυτής της άδικης απόφασης, που άφησε εμένα, Ελληνίδα φοιτήτρια 18 χρόνων που έχει μόνο την Ελληνική υπηκοότητα (κανένα κράτος δεν μπορεί να αφήσει χωρίς καμία υπηκοότητα οποιονδήποτε πολίτη του), μόνη, στο εξωτερικό, εξαιτίας ενός γραφειοκρατικού λάθους για το οποίο δεν φέρουμε καμία ευθύνη, επικοινωνήστε ή μαζί μου, μέσω του facebook ή με την μαμά μου. κιν. 6945445462.
Οι παππούδες μας ήταν Έλληνες με καταγωγή από τον Πόντο και αυτήν την στιγμή η ίδια η γραφειοκρατία στην Ελλάδα αμφισβητεί τις Ελληνικές μας ρίζες!
Δεν γίνεται από τους Παλιννοστούντες να αφαιρείτε η Ιθαγένειά τους εν αγνοία τους μέσα σε μια νύχτα μετά από 20 χρόνια νόμιμης παραμονής στην Ελλάδα.
Είμαστε Έλληνες και είμαστε περήφανοι που μας δόθηκε η ευκαιρία πριν από 20 χρόνια να επιστρέψουμε στις ρίζες μας γιατί επιτέλους δικαιωθήκαμε μετά από τόσα χρόνια ξενιτιάς. Δεν γίνεται ένας υπάλληλος επειδή φοβάται για την καρέκλα του να αφαιρεί απο μένα που είμαι αποδεδειγμένα Ελληνίδα,την Ελληνική μου Ιθαγένεια.
Παρακαλώ και τις ενέργειές σας ώστε να γίνει άμεση ανάκληση αυτής της άδικης απόφασης και να επιστρέψω επιτέλους σπίτι μου!”
Δείτε το βίντεο από την αναφορά του τηλεοπτικού σταθμού ΔΕΛΤΑ στο συγκεκριμένο θέμα:

http://www.madatoforos.com/