Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Ο Δημήτρης Λακασάς νέος πρόεδρος της «Αλεξάνδρειας Ζώνης Καινοτομίας»

Η θητεία του νέου προέδρου της Ζώνης Καινοτομίας είναι τριετής. Τι δήλωσε στη Voria.gr ο Δημήτρης Λακασάς

Τα καθήκοντα του Προέδρου της «Αλεξάνδρειας Ζώνης Καινοτομίας Α.Ε.» αναλαμβάνει ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδας Δημήτρης Λακασάς, σύμφωνα με την
υπ’ αριθμ. οικ. 4246/11-09-2013 απόφαση του Υπουργού Μακεδονίας και Θράκης Θεόδωρου Καράογλου, με τίτλο: «Διορισμός Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας με την επωνυμία Αλεξάνδρεια Ζώνη Καινοτομίας Α.Ε.» (Υ.Ο.Δ.Δ. 457).
«Με όλες μου τις δυνάμεις θα φανώ αντάξιος στην τιμή που έγινε από την κυβέρνηση και το υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης για την επιλογή μου ως πρόεδρο της ΑΖΚ», δήλωσε ο κ. Λακασάς, μιλώντας στη Voria.gr.

«Όπως έχω υπηρετήσει μέχρι σήμερα την εξωστρέφεια, με την ίδια προσήλωση θα υπηρετήσω την καινοτομία. Εξάλλου εξωστρέφεια και καινοτομία αποτελούν έννοιες άμεσα αλληλοσυνδεόμενες», επεσήμανε.

«Στόχος μου είναι μαζί με συνεργάτες μου να βάλουμε τη Ζώνη Καινοτομίας να δουλέψει στην πράξη, με οικονομικό μοντέλο τη σοφή διασύνδεση της γνώσης με την επιχειρηματικότητα», πρόσθεσε.
Σημειώνεται ότι η θητεία του νέου προέδρου της Α.Ζ.Κ. Α.Ε. είναι τριετής και ξεκινά από τη δημοσίευση της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως.
Σύντομα θα προκηρυχθεί διαγωνισμός για την πλήρωση της θέσης του Διευθύνοντος Συμβούλου της Αλεξάνδρειας Ζώνης Καινοτομίας.

voria.gr