Τρίτη 26 Ιουνίου 2018

ΌΤΑΝ ΕΊΣΑΙ ΠΑΘΙΑΣΜΈΝΗ….

Ποτέ δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσσει το μέλλον….
Όταν ήμουν μικρό κορίτσι με ρωτούσαν συχνά τι θέλω να γίνω αφού
μεγαλώσω… Δύσκολη ερώτηση στην οποία δεν είχα απάντηση. Επειδή οι ενήλικες πάντα επιμένουν η επόμενη ερώτηση ήταν σχετικά με το τι με ενδιαφέρει πάρα πολύ ώστε να είμαι παθιασμένη… Τι να απαντήσω σε αυτό;
Ήμουν μικρή και μου φαίνονταν όλα ίδια και δεν αγαπούσα τίποτα με πάθος. … Δηλαδή… Έτσι νόμιζα, μέχρι που ανακάλυψα ότι τελικά όλα με ενδιαφέρουν !!
Ότι και αν κάνω θα το κάνω με πάθος !!
Θέλω να το κάνω σωστά. Θέλω να πετύχω. Θέλω να το περάσω στους διπλανούς μου, στους συνάδελφους μου, σε όλο τον κόσμο !!
Βέβαια, αυτό δημιουργεί προβλήματα : ζήλια, ενόχληση, ανησυχία… Όλοι δεν δουλεύουν με το ίδιο πάθος και μερικές φορές αυτό μου γύρισε μπούμερανγκ… Έχω απαιτήσεις από τον εαυτό μου, από τους συνεργάτες, από τους συναδέλφους, από όσους εμπλέκονται με έναν τρόπο ή με έναν άλλον. Με λίγα λόγια ξεβολεύω τους βολεμένους, αυτούς που δουλεύουν αλλά δεν τους ενδιαφέρει να προσφέρουν τίποτα παραπάνω, αυτούς που κοιτάνε απλώς να περάσει ο μήνας και να πάρουν τον μισθό τους. Καλά κάνουν… Αν αυτό τους κάνει να είναι ευτυχισμένοι… Επειδή το παν είναι να είσαι ευτυχισμένος στην ζωή και στην δουλειά σου μια και περνάς αρκετές ώρες εκεί !! Απλώς έτσι όπως λειτουργώ ενοχλώ πολύ, διότι θα προσπαθήσω να προσφέρω κάτι παραπάνω, να προτείνω βελτιώσεις, θα βρω λύσεις και κάποιοι που βρίσκονται σε θέσεις » προνομιούχες » απειλούνται με τις προτάσεις μου, ειδικά όταν καταφέρω να τις περάσω και αποδεικνύονται αποτελεσματικές. Το ξέρω αλλά δεν μπορώ να κάνω διαφορετικά…
Είπαμε …
Είμαι παθιασμένη σε ότι κάνω και έτσι μου αρέσει η δουλειά μου, όποια και να έχω διαλέξει !!
Φέτος έφυγα Αθήνα για μια καινούρια δουλειά για την οποία δεν ήξερα σχεδόν τίποτα. Η TUI είναι ο μεγαλύτερος τουριστικός οργανισμός του κόσμου. Για να σε προσλάβει περνάς 100 στάδια επειδή πρέπει να αποδείξεις πριν ακόμη ξεκινήσεις ότι όντως έχεις τα προσόντα και το τσαγανό για να καλύψεις την θέση για την οποία σε προσδιορίζουν. Τίποτα δεν είναι εύκολο όταν ξεκινάς καινούρια δουλειά σε καινούρια τοποθεσία, αλλά αυτό είναι το ωραίο της όλης υπόθεσης, αυτή είναι η πρόκληση, αυτή είναι η περιπέτεια…
Δεν μετανιώνω για τις αποφάσεις μου, δεν μετανιώνω για τις αλλαγές… Η ζωή μου είναι γεμάτη περιπέτεια και όμορφες στιγμές… Αξία : Ανεκτίμητη !!
Είμαι καλά, περνάω καλά, προσφέρω πολύ και προπαντός εκτιμούνται τα πάντα : τις πρωτοβουλίες, τις προσπάθειες και τις επιτυχίες !! ( κάτι που λίγοι ξέρουν να εκτιμούνται …. )
Αγάπη, γνώσεις, τσαγανό και τόλμη !!
Τίποτα δεν έρχεται έτοιμο σε χρυσό πιάτο !!
Αν θέλεις κάτι πρέπει να το κυνηγήσεις…. Όχι να το περιμένεις !!
Ιζαμπέλ Δέδε