Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2018

Για τις καινούριες τιμολογιακές πολιτικές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ γράφει η Ιζαμπέλ Δέδε

ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΈΣ Ή ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΈΣ...

23ΙΑΝ.
οι καινούριες τιμολογιακές πολιτικές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ;;

Είπαμε: Έλληνες στην διοίκηση είναι καταστροφή !!!
Αλλά Ιταλοί στην διοίκηση είναι εφιάλτης !!!
Με την ανυπομονησία τους να εισπράξουν τα λεφτά που πλήρωσαν για την αγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (45 εκατομμύρια) φέρνουν αλλαγές στην τιμή των εισιτηρίων που προκαλούν πονοκέφαλο στους επιβάτες.
Θα πάρω μόνο ένα παράδειγμα: Στο Αιγίνιο δεν υπάρχει σημείο πώλησης εισιτηρίων. Μέχρι πριν ένα χρόνο περίπου, όσοι ανέβαιναν στον Προαστιακό από το Σταθμό Αιγινίου μπορούσαν να αγοράσουν από τον ελεγκτή ένα εισιτήριο με ανοιχτή επιστροφή για την Θεσσαλονίκη με κόστος 9,60€ αντί για 12€ (πλήρης τιμή) δηλαδή με την έκπτωση που δικαιούνται όλοι όσοι αγοράζουν εισιτήριο από κάποιο εκδοτήριο. Ξαφνικά η διοίκηση αποφάσισε ότι οι επιβάτες από το Αιγίνιο και της γύρω περιοχής δεν θα έχουν πια το δικαίωμα να αγοράσουν εισιτήριο με επιστροφή από τον ελεγκτή και θα πρέπει να πληρώσουν 6€ για να πάνε στην Θεσσαλονίκη και άλλα 6€ για να γυρίσουν καταδικάζοντας τους σε επιβάτες κατώτερης κατηγορίας !!! Δηλαδή, ξαφνικά, αφαίρεσαν στους κατοίκους του Αιγινίου και της γύρω περιοχής το δικαίωμα για έκπτωση !!!
Υποθέτω ότι αυτό συμβαίνει σε όλα τα σημεία της γραμμής Θεσσαλονίκη- Λάρισα όπου δεν υπάρχει εκδοτήριο διότι δεν λειτουργεί κανονικά ο σταθμός.
Ρωτάω λοιπόν : Πως να θεωρήσω αυτήν την απόφαση της διοίκησης ΤΡΑΙΝΟΣΕ ;; Ρατσιστική;; » είναι επιβάτες από υποβαθμισμένες περιοχές άρα είναι επιβάτες κατώτερης κατηγορίας οπότε ας τους εκμεταλλευτούμε » ή Αντισυνταγματική ;; » Οι Έλληνες και Ελληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις αλλά εμάς δεν μας ενδιαφέρει οπότε ας τους αφαιρέσουμε το δικαίωμα για έκπτωση »
Αυτό είναι μόνο μια περίσταση από τις πολλές αλλαγές που έχουν γίνει οι οποίες δεν έχουν τίποτα να κάνουν με την σωστή εξυπηρέτηση των επιβατών.
Πχ : Οι μηνιαίες κάρτες των 6 διαδρομών έγιναν κάρτες 6 ημερών απεριόριστων διαδρομών !! Αυτές οι κάρτες δεν εξυπηρετούν τους επιβάτες οι οποίοι είναι κατά ένα μεγάλο μέρος άνθρωποι που πάνε στην δουλειά τους !!! Δουλεύουν 5 μέρες την εβδομάδα όποτε η 6η μέρα τους είναι άχρηστη !!! Όπως είναι άχρηστες και οι απεριόριστες διαδρομές της κάρτας αυτής !!! Πάνε το πρωί στην δουλειά τους και γυρίζουν το απόγευμα !!! Τι νομίζει η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι θα κάνουν οι επιβάτες ;;; Βόλτες όλη μέρα μέσα στο τραίνο ;;;
Η πιο πρόσφατη αλλαγή θα είναι η κατάργηση του ανοιχτού εισιτηρίου με επιστροφή από τα εκδοτήρια !!! Για να πάρει κανείς την έκπτωση των 20% του κόστους του εισιτηρίου θα πρέπει να ορίσουν την μέρα επιστροφής και αν χάσει το τραίνο ή αποφασίζει να ταξιδέψει την επόμενη μέρα θα αναγκαστεί να πληρώσει ξανά το εισιτήριο …
Το επιβατικό κοινό έχουν βάλει στόχο να το ξεζουμίσουν αλλά βέβαια δεν τους ανησυχεί η δυσαρέσκεια των επιβατών ξέροντας ότι δεν πρόκειται να τους χάσει εφόσον δεν υπάρχει οργανωμένο και αποτελεσματικό σύστημα συγκοινωνίας που να καλύπτει τις ανάγκες των επιβατών με άλλα ΜΜΜ.
Παρόλα αυτά μήπως θα έπρεπε να ασχοληθούν με την σωστή λειτουργία των αμαξοστοιχιών και να φροντίσουν να περάσουν τα τραίνα στην ώρα τους !!! Το Intercity δεν φτάνει ποτέ στην ώρα του με αποτέλεσμα να καθυστερήσει ο προαστιακός σε τακτική βάση και να περνάει από το Αιγινιο στις 20.30 αντί για 20.02 ή στις 22.50 αντί για 22.11 !!!
Θα μου πείτε : Τι να κάνουμε ;; Όλα δεν μπορούν να τα διορθώσουν !!
Συμπέρασμα : Προηγείται το χρηματικό κέρδος και σίγουρα όχι η εξυπηρέτηση των επιβατών !!!
Ιζαμπέλ Δέδε